پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پی حادثه کرمان

هرمزگان (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در پی حادثه درگذشت فرهنگی استان هرمزگان و تنی چند از تشیع کنندگان مراسم وداع با سردار رشید ایران شهید سپهد قاسم سلیمانی در کرمان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پی حادثه کرمان

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی ضمن تسلیت درگذشت یکی از همکاران فرهنگی حیدرانصاری فر معاون دبیرستان شهید شهریاری ناحیه یک بندرعباس، پیامی صادر کرد :

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناباورانه همکار ارجمند حیدر انصاری فر را که در سراسر عمر شریفش به اخلاق نیک و رفتار انسانی شناخته شده بود، موجب تألم و تأثر فراوان گردید .

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارز ترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراحنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست. پس خوشا به حال کسانی که این بهار و تفسیر آفرینش را با همراهی و همسفر شدن با سردار دلها و مالک اشتر زمانه جاودانه ساختند .

چه خوش سعادتی بود که در مراسم وداع با سردار ایرانی تاب و تحمل فراق را نداشته باشی و دست از دامن شهداء و سربازان ولایت باز نکشی و همراه با آنها به دیدار محبوب بشتابی که این همان معامله سراسر خوشبختی برای بندگان است .

بی شک روح بلند این معلم پرتلاش نزد خداوند سبحان دارای ارج و قرب بوده و نام و یاد او جاودان و زنده بر لوح دل ها ماندگار خواهد ماند .

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم ، همکاران و فرهنگیان استان هرمزگان تسلیت عرض نموده از خداوند مهربان برای آن عزیز سفرکرده رحمت و غفران الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت می نمایم . و

موسی دادی زاده سرخائی

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار