دستور ویژه رییس دادگستری مازندران برای بررسی علت حادثه واژگونی اتوبوس تهران-گنبد

ساری (پانا) - رییس کل دادگستری استان مازندران برای بررسی دقیق علل حادثه واژگونی اتوبوس تهران – گنبد دستور ویژه صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دستور ویژه رییس دادگستری مازندران برای بررسی علت حادثه واژگونی اتوبوس تهران-گنبد

حجت الاسلام و المسلمین اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: بنا بر گزارش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سواد کوه مبنی بر واژگونی اتوبوس در مسیر سوادکوه قبل از عبور خطیرکوه به داخل دره در ساعت ۲ چهل و پنج دقیقه بامداد پنجشنبه، تاکنون ۱۹ نفر فوت کرده و ۲۴ نفر مصدوم شده‌اند که در این میان راننده و کمک راننده اتوبوس هم فوت کرده‌اند.

او ادامه داد: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شده علل حادثه نقض فنی در سیستم ترمز بوده که تحقیقات بیشتر در این خصوص در دستور کار دادستان شهرستان سوادکوه قرار دارد.

رییس کل دادگستری استان مازندران ضمن تسلیت و همدردی با خانواده‌های قربانیان حادثه و آرزوی عافیت و سلامتی برای مصدومان، عنوان کرد: این خبر ناگوار که تعداد زیادی از خانواده‌ها را داغدار کرد موجب تأثر اینجانب قرار گرفت؛ چرا که جان انسان‌ها شریف و عزیز است. اینجانب این ضایعه را به عموم مردم ایران تسلیت گفته و از خداوند رحمان برای آن عزیزان رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار