امام جمعه بهاباد :

سردار سلیمانی سربازی بود که شخصاً در تمام میدان‌های خطر حضور داشت

بهاباد ( پانا) - امام‌ جمعه بهاباد در مراسم گرامی داشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و هم‌رزمانش، گفت: حاج قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود که برای دفاع از اسلام و امت اسلامی همیشه در میدان حضور داشت و خداوند فیض شهادت را نصیب ایشان کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلیمانی سربازی بود که شخصاً در تمام میدان‌های خطر حضور داشت

آئین گرامی داشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و هم‌رزمانش شب گذشته با حضور امام‌ جمعه بهاباد، فرماندار، خانواده‌های محترم شهدا، بسیجیان، پاسداران، مسئولان ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم ولایت مدار بهاباد در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مخصوصاً سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس وهم رزمانش اظهار داشت: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی نماد ایثار و فداکاری بوده و به‌عنوان چهره بین‌المللی در جبهه‌های مقاومت حاضر می‌شد.
امام‌جمعه بهاباد بابیان اینکه امروز به برکت خون شهید سلیمانی و هم‌رزمانش ایران اسلامی به عزت رسیده و فرهنگ مقاومت در عالم غوغا کرده است افزود : حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها و مالک اشتر انقلاب بود.
ابراهیمی بشکانی با اشاره به اینکه آنان فکر می‌کنند با به شهادت رساندن چهره‌های ملی به هدف خود می‌رسند و ما از مسیرمان منحرف می‌شویم ولی بدانند ملت ایران در این میسر ثابت‌قدم هستند افزود : سردار سلیمانی یک شخصیت کم‌نظیر بود ایشان در طول عمر بابرکتی که داشتند جزو سرداران کم‌نظیری بود که تمام زنگی خودش را صرف مبارزه کرد.
وی تصریح کرد : حاج قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود که برای دفاع از اسلام و امت اسلامی همیشه در میدان حضور داشت و خداوند فیض شهادت را نصیب ایشان کرد.
امام‌ جمعه بهاباد بابیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از یک خانواده ضعیف بود اما ایمانی بسیار قوی، استقامتی ستودنی و خلوص نیت بالایی داشت خاطرنشان کرد : سردار سلیمانی سربازی بود که شخصاً در تمام میدان‌های خطر حضور داشت و این‌طور نبود که در خارج از میدان جنگ فرماندهی کند.
وی از انتخاب سردار قاآنی به‌عنوان جانشین سردار حاج قاسم سلیمانی حمایت کرد و گفت : سردار قاآنی فرمانده ای عملیاتی اطلاعاتی است که بیش از یک دهه همراه با سپهبد سلیمانی در جبهه مقاومت حضورداشته است. ناشناخته ماندن او علی‌رغم نقش مهم و راهبردی که در نیروی قدس سپاه داشت، باعث شده بود به او لقب «فرمانده در سایه» و «مغز متفکر» بدهند.
ابراهیمی بشکانی ادامه داد : سردار قاآنی اگرچه از برجسته‌ترین فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس بوده و در آن دوران فرماندهی لشکرهای 21 امام رضا و 5 نصر را به عهده داشته و سال‌ها نیز جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بوده، اما چهره‌ای کمتر شناخته‌شده برای مردم و رسانه‌هاست.
امام‌جمعه بهاباد با توضیح این مطلب که یک لنگه‌کفش سردار حاج قاسم سلیمانی از سر ترامپ کثیف بهتر و باارزش تراست افزود: با ریختن خون سردار سلیمانی و هم‌رزمانش بار دیگر پرچم آزادی‌خواهی و اسلام برافراشته شد و استکبار جهانی بار دیگر به ذلت خواهد رسید.
شرکت‌کنندگان در این مراسم همچنین بر تداوم راه مقدس شهیدان والامقام و ایستادگی امت اسلام و رزمندگان پیروز جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی تأکید کردند.
انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار