استاندار کرمانشاه:

سپاه پاسداران قلب نظامی آمریکا در منطقه را هدف گرفت

کرمانشاه (پانا) - هوشنگ بازوند در مراسم تحلیف سردوشی سربازان مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی ناجا اظهار داشت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی متعلق به امت بزرگ اسلام و تمام آزادی‌خواهان جهان بود.

کد مطلب: ۱۰۰۳۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سپاه پاسداران قلب نظامی آمریکا در منطقه را هدف گرفت

هوشنگ بازوند که در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی و سربازان مرکز آموزش شهید رجایی سخن می گفت به ویژگی های بارز اخلاقی و دینی شهید سلیمانی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: پس از شهادت ایشان، در همه جای دنیای اسلام و هر جایی که آزادی خواهی وجود داشت همه یکپارچه و به شکل گسترده این جنایت آمریکا را محکوم کردند و خواستار انتقام سخت از دشمن شدند.

استاندار کرمانشاه با تقدیر ویژه از انتقام سخت و به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیار خوشحالیم درست پیش از آنکه پیکر مطهر این سردار رشید به خاک وطن سپرده شود این انتقام سخت گرفته شد.

بازوند تاکید کرد: این انتقام سخت و این عملیات دقیق، با اراده و خواست مردم شهید پرور ایران و امت اسلام و آزادی خواهان دنیا انجام شد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در این حمله دقیق موشکی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین و مجهزترین مرکز نظامی آمریکا در منطقه را منهدم کرد.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه افزود: در واقع در این عملیات بزرگ، سپاه پاسداران قلب نظامی آمریکا در منطقه را مورد هدف قرار داد و دل ملت بزرگ و ولایت مدار ایران، امت اسلام و تمامی آزادی خواهان دنیا را شاد کرد.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش از حضور در مراسم اهدای سردوشی به سربازان آموزشی پادگان شهید رجایی ناجا اظهار خرسندی کرد و گفت: مرزداری و مرزبانی در طول تاریخ یک واژه مقدس و قابل احترام نزد ایرانیان بوده است و شما سربازان از امروز وظیفه بزرگ و مقدس مرزداری و حفظ امنیت کشور را بر دوش می گیرید.

وی جایگاه سرباز در در نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار والا دانست و گفت: سردار سرتیپ شهید قاسم سلیمانی وصیت کرده بود روی مزار وی تنها عنوان "سرباز وطن" بنویسند. این نشان از رتبه و جایگاه بسیار والای سرباز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار