نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی از اقدام ضد تروریستی سپاه پاسداران حمایت کرد

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی از اقدام ضد تروریستی سپاه پاسداران حمایت و از سیلی سخت ، سریع و دقیق پاسداران انقلاب در خونخواهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران همرزمش تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی از اقدام ضد تروریستی سپاه پاسداران حمایت کرد

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم به شرح زیر است:

بسمه تعالی

محضر مبارک سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

غرش موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در آسمان خاورمیانه و انهدام پایگاه اشغالی و تروریستی عین‌الاسد رژیم آمریکا در عراق ، مطالبه مردم منطقه به ویژه ملت مظلوم اما مقتدر ایران برای انتقام سخت از این رژیم سفاک را عملی ساخت.
مردم آذربایجان با حمایت از پاسخ کوبنده سپاه عزیز، این سیلی را شروع مبارک و قاطع برای بر چیده شدن ظلم و ستم استکبار جهانی به ویژه امریکا و رژیم اشغالگر قدس و ارتجاع منطقه میدانند.
قطعاً جواب این جنایات ددمنشانه دولت مردان احمق این رژیم دربه شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت سخت تر از این عملیات موشکی خواهد بود که با حمایت قاطع ملت نیز همراه است.
مردم تبریز ، رزمندگان و خانواده معظم شهدا و جانبازان خطه آذربایجان شرقی از این اقدام انقلابی تشکر و قدردانی می نمایند و بر سر بیعت خود با امام خویش برای انتقام خون حاج قاسم جامه رزم خود را محکم تر بسته اند.
اینجانب هم با آرزوی توفیقات روز افزون ، سربلندی همه سربازان ولایت را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا ، مقام معظم رهبری حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و غلبه بر استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل ، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .


سیدمحمدعلی آل‌هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار