از «سونامی» تا «دست‌انداز»، روزهای شلوغ خواننده پالت در سینما

تهران (پانا) - امید نعمتی خواننده گروه تلفیقی پالت این روزها جدا از فعالیت حرفه‌ای خود در موسیقی در دو پروژه سینمایی کار می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۰۳۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
از «سونامی» تا «دست‌انداز»، روزهای شلوغ خواننده پالت در سینما

به گزارش هنرآنلاین، امید نعمتی خواننده گروه تلفیقی پالت در فیلم "دست‌انداز" تازه‌ترین ساخته کمال تبریزی در مقام بازیگر مقابل دوربین رفته است. این پروژه که روزهای پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد، در صورت انتخاب، اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده می‌رود.

این فیلم به تهیه‌کنندگی محمد آفریده یک فیلم اجتماعی با چاشنی طنز است و در خلاصه داستان آن آمده است: رها که علاقه‌مند به نویسندگی است آخرین داستان خود را با آرزوهایش همراه می‌کند. نعمتی در "دست‌انداز" با رؤیا نونهالی، رضا کیانیان و همایون ارشادی همبازی است.

نعمتی تجربه حضور در فیلم سینمایی "ماهی و گربه" ساخته شهرام مکری را دارد، اما نه به‌عنوان بازیگر بلکه او همراه با گروه پالت قطعه تیتراژ پایانی را اجرا می‌کرد. او همچنین در دوران دانشجویی در دو فیلم کوتاه دانشجویی ایفای نقش کرد.

او درباره همکاری خود با پروژه "دست‌انداز" گفت: در این فیلم تا حد زیادی نقش خودم را بازی کرده‌ام. نقش موزیسینی را بازی می‌کنم است که اتفاقاً زندگی او شبیه من است. همین باعث شد پیشنهادی را که اولین بار حبیب رضایی مطرح کرد بپذیرم. حتی با دوچرخه خودم در نمایی از فیلم حضور دارم. این نقش کوتاه اما مؤثر است.

او همچنین خواننده موزیک‌ویدیو فیلم ورزشی "سونامی" ساخته میلاد صدرعاملی است. کارگردانی این ویدیو بر عهده اوژن حقیقی و تدوین و گرافیک آن را امیر شیبان خاقانی انجام داده است. همچنین طاها مظاهری، کسرا سبکتکین و امین طاهری نوازنده‌های قطعه "سونامی" هستند.

فیلم صدرعاملی با بازی بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی‌ور، فرشته حسینی، علی استادی، علیرضا ورزنده، امیر شریعت، صبا محمدی و با حضور امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی در جشنواره سینمای فجر سال گذشته نمایش داده شد و این روزها به اکران عمومی درآمده است.

خواننده گروه پالت جدا از فعالیت سینمایی، کار چهارمین آلبوم این گروه را به پایان رسانیده است، این آلبوم که نام آن "نصف‌النهار مبدأ" انتخاب شده قرار بود شهریورماه امسال منتشر و روانه بازار موسیقی شود اما هنوز به مرحله انتشار نرسیده و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست.

این خواننده درباره این آلبوم گفته بود: ازنظر پختگی در مسیر آلبوم دوم قدم برداشته‌ایم، اما آلبوم "آقای بنفش" صمیمیتی داشت که دومین آلبوم آن را از دست داده و دچار پیچیدگی‌های موسیقایی شده بود. ما برای اثر جدیدمان، ترکیبی از تجربیات هر دو آلبوم را مد نظر قرار داده‌ایم. تنظیم‌ها دقیق‌تر شده‌اند و دستمان هم بازتر شده چون بنا به خصوصیت هر قطعه، از سازها و نوازنده‌های مختلفی بهره گرفته‌ایم.

در آلبوم جدید گروه همچنین قطعه "صدبار" که با حضور روزبه اسفندارمز منتشر شد و همچنین قطعات "نصف‌النهار مبدأ"، "تا بیکران آسمان" و "باد در موهایت" که فقط در کنسرت‌ها نواخته شده‌اند، قرار دارند.

قرار است بعد از انتشار آلبوم تور کنسرت‌های تهران و شهرستان‌های این گروه برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار