نشست مشترک نمایندگان سازمان‌های مشارکت کننده با سازمان نهضت سواد آموزی در امر سواد آموزی برگزار شد

تهران (پانا) - نشست مشترک نمایندگان بیش از 30 دستگاه دولتی و نهادهای مردمی و سازمان نهضت سواد آموزی در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک نمایندگان سازمان‌های مشارکت کننده با سازمان نهضت سواد آموزی در امر سواد آموزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی نشست مشترک نمایندگان بیش از 30 دستگاه دولتی و نهادهای مردمی و سازمان نهضت سواد آموزی در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد .

نخعی معاون امور آموزشی سازمان نهضت سواد آموزی در این نشست ضمن عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین همرزمان این شهید والامقام گفت: از فرزندان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهت انتقام سخت از دشمنان قدردانی می کنیم .

علیرضا نخعی معاون امور آموزشی سازمان افزود: به برکت تلاش همکاران در نهضت سواد آموزی فعالیت ها و برنامه های ارزشمندی در طی 4 دهه از انقلاب اسلامی انجام شده است .

معاون امور آموزشی در ادامه افزود: شاخص سواد در کشور رشد بسیار مطلوبی داشته است خوشبختانه پایگاه اطلاعات ارزشمند و خوبی در اختیار داریم که گروه هدف سواد آموزی تلقی می شوند و ما اطلاعات ثبتی 47 میلیون نفر را در اختیار داریم و که تلاش داریم در این رابطه با کمک سازمان آمار کشور همه ی اطلاعات بی سوادان عزیز را جمع بندی کنیم و کارها را به پیش ببریم .

نخعی در این نشست افزود : مشکل اصلی این است که بی سوادان عزیز به راحتی در کلاس درس شرکت نمی کنند و ما با تقاضای حداقلی روبروهستیم ،وی درادامه گفت: ما باید تلاش کنیم که کارهای فرهنگی در این رابطه صورت پذیرد تا گروه هدف را خود در برنامه های سواد آموزی شرکت کند.

معاون امور آموزشی در پایان در بحث روش های آموزشی افزود : ما در بحث محتوا و روش های آموزشی بسیار ارزشمند و متنوعی مثل کلاس غیر حضوری ، کلاس در خانه ، آموزش فرد به فرد روش آموزش با تبلت پیش بینی کرده ایم وامیدواریم با تلاش دوستان و همکاران سازمان کار را به خوبی به پیش ببریم .

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه دکتر برقی معاون دفتر برنامه ریزی ضمن خیر مقدم به تشریح هدف جلسه و ارائه گزارش فعالیت ها و عملکرد 40 ساله نهضت سواد آموزی در زمینه مشارکت های بین بخشی پرداخت .

در پایان نمایندگان دستگاه های مختلف اجرایی و نهادهای غیر دولتی نظرات خود را پیرامون روش های ارتقاء مشارکت و همکاری ها در زمینه سواد آموزی ابراز داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار