تکذیب خبر واژگونی اتوبوس کرمان ـ جاسک

تهران (پانا) - از ساعتی قبل شایعه واژگونی یک‌دستگاه اتوبوس در مسیر کرمان - جاسک در فضای‌مجازی هرمزگان موجب نگرانی گسترده مردم شده است.

کد مطلب: ۱۰۰۳۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تکذیب خبر واژگونی اتوبوس کرمان ـ جاسک

به‌گزارش فارس، در این شایعه آمده که بیش از 24 تا 28 نفر از مسافران این اتوبوس نیز کشته شده‌اند. بروز این شایعه سبب نگرانی و ناراحتی وسیعی در بندرعباس و دیگر شهرهای استان هرمزگان و کرمان شده است.
پیگیری‌ها از عوامل پلیس راه و همین‌طور عوامل راهداری هرمزگان نشانگر آن است که تصادفی طی ساعات اخیر در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان رخ نداده است.
سرهنگ اسماعیل‌ تنها اظهار کرد: طی ساعات اخیر سانحه تصادفی در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان رخ نداده و مردم اخبار را از منابع رسمی پیگیری کنند.
جانشین پلیس راه استان هرمزگان تأکید کرد: بحمدالله تردد در محورهای مواصلاتی استان جریان دارد و تصادف اتوبوس نیز در جاده‌های استان هرمزگان گزارش نشده است.
همچنین دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تنها اتوبوس اعزامی از جاسک به مراسم خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در راه بازگشت است و اتفاقی برای آن نیفتاده و برخی اظهارات و مطالب در فضای‌مجازی در این زمینه کذب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار