فریندخت زاهدی ، مدیر سمینار رادی شناسی شد

تهران (پانا) - فریندخت زاهدی عضو هیات علمی دانشگاه و دانشیار پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پیشنهاد حمیده بانو عنقا، مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری استاد اکبر رادی به عنوان مدیر سمینار رادی شناسی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی انتخاب و معرفی شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
فریندخت زاهدی ، مدیر سمینار رادی شناسی شد

به گزارش امور ارتباطات رسانه ای دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی و بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره متن حکم انتخاب دکتر زاهدی به این شرح است:
به نام خداوند قلم و زیبایی
فرهیخته‌ی گرامی
سرکار خانم دکتر فریندخت زاهدی
باتوجه به تجربیات ارزنده‌ی سرکار‌عالی در حوزه ی مطالعات و پژوهش‌های تئاتری و نیز تلاش‌های بی‌شائبه و مجدانه‌ی‌تان برای اعتلای تئاتر ایران، بدین‌وسیله آن سرکار محترم را به عنوان مدیر سمینار رادی‌شناسی دومین جشنواره‌ی تئاتر اکبر رادی منصوب می‌ نمایم. امید می‌رود با حضور ارزشمند سرکارعالی، شاهد سمیناری تأثیرگذار و پویا در دومین جشنواره ی تئاتر اکبر رادی باشیم‌. قدردان پذیرش مسئولیت‌تان در این رویداد ملی‌فرهنگی هستم و آرزوی سربلندی و توفیق همیشگی برای تان دارم‌.
اضافه می شود: بخش مسابقه مقالات و سمینار رادی شناسی جشنواره تئاتر اکبر رادی برای دومین سال پیاپی با دبیری دکتر روح اله جعفری برگزار و سال گذشته نیز دکتر شهرام زرگر به عنوان مدیر سمینار رادی شناسی انتخاب و معرفی شده بود.
دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی از ۲۵ دی ماه سال جاری به مدت چهار روز با دبیری بهزاد صدیقی با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و مشارکت شورای اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، و با حمایت فرهنگسرای سرو، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو (رادیو نمایش) و شرکت تبلیغاتی جارچی در تهران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار