دوره آموزشی توجیهی مسابقات ورزشی بومی محلی مدارس شاهد فارس برگزار شد

شیراز (پانا) - رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش‌وپرورش فارس از برگزاری دوره آموزشی توجیهی مسابقات ورزشی بومی محلی مدارس شاهد استان با حضور 103 کارشناس امور شاهد و مربی تربیت‌بدنی مدارس شاهد فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد

سید احمد حسینی گفت: امسال مسابقات ورزشی بومی محلی در رشته‌های داژبال، هفت سنگ و طناب‌کشی در همه مدارس شاهد استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش‌وپرورش فارس گفت: این مسابقات در سه سطح آموزشگاه، قطب‌های پنج‌گانه و مرحله استانی برگزار می‌شود که مرحله آموزشگاهی آن در همه مدارس شاهد استان در نیمه اول بهمن‌ماه، مرحله قطب‌های پنج‌گانه در نیمه دوم بهمن و مرحله استانی نیز در اوایل اسفندماه جاری برگزار می‌گردد.

وی گفت: در حال حاضر بیش از 21 هزار و 600 دانش‌آموز دختر و پسر در 84 مدرسه شاهد در سراسر استان در حال تحصیل هستند که از این تعداد بیش از 6 هزار و 600 دانش‌آموز در 23 مدرسه شاهد در شیراز مشغول به تحصیل هستند.

حسینی با اشاره به اینکه مدارس شاهد با سه هدف کلی مشغول به فعالیت هستند گفت: این اهداف شامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان، کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی و همچنین شاداب سازی مدارس است.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش‌وپرورش فارس گفت: برگزاری این مسابقات در راستای شاداب سازی مدارس شاهد استان است که از اهداف کلی فعالیت این مدارس به شمار می‌آید.

وی همچنین با اشاره به اینکه ،این مسابقات بانام "لاله‌های روشن" برگزار می‌گردد، گفت: اجرای این مسابقات در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان است که در اسفندماه جاری در شیراز برگزار می‌گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار