جلسه شورای معاونین اداره کل در منطقه 19

تهران (پانا) - فودلاوند در جلسه شورای معاونین اداره کل در آموزش و پرورش منطقه19 تهران بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه در مناطق جنوبی شهر تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای معاونین اداره کل در منطقه 19

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: این هفته و روزها یکی از سخت ترین روزهای مردم ایران بعد از رحلت حضرت امام (ره) بود زیرا مردم ایران کسی را از دست دادند که مخلصانه و فی سبیل الله برای آنها کار می کرد. وی افزود: سردار سلیمانی دل های همه مردم ایران را از همه گرایش های سیاسی شیفته خود ساخته بود. وی افزود: سردار سلیمانی مایه آرامش مردم بود و دیدیم که مردم عزیز ایران چه عاشقانه و خالصانه در مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان به صحنه آمدند .
فولادوند در بخش دیگری از سخنان خود هدف از حضور و تشکیل جلسات شورای معاونین اداره کل در مناطق را دیدار با همکاران مناطق و نشست تخصصی اعضای شورای معاونین اداره کل با شورای معاونین منطقه دانست و گفت: در این جلسات نقاط قوت و نیاز به تلاش هر یک از حوزه های معاونت ها به شکل تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم های مقتضی اخذ می شود .
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر آمادگی مناطق برای ساماندهی نیروی انسانی در سال آینده خواستار توسعه کمی رشته های فنی حرفه ای و کار و دانش شد. دکتر فولادوند در بخش دیگری از سخنان خود در موضوع اولویت های اداره کل بر توسعه کمی پیش دبستانی برای پوشش حداکثری اشاره نمود و گفت: مذاکرات زیادی با نهادهای مختلف برای اخذ مجوزهای لازم از آموزش و پرورش جهت قانونمندسازی فعالیتشان برای تشکیل کلاس های پیش دبستانی صورت پذیرفته است .
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود بر توجه جدی مسوولین بر موضوع مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه در مناطق جنوبی شهر اشاره کرد و گفت: این موضوع به صورت ویژه در تمامی جلسات شورای معاونین اداره کل مورد رصد قرار گرفته و توجه جدی به آن صورت می پذیرد .
دکتر فولادوند در پایان جلسه به موضوع و اهمیت انتخابات اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: ما مجریان انتخابات شرعا و قانونا موظف هستیم که با بی طرفی کامل در انتخابات امانت و رای مردم را به صاحبان آن برسانیم. وی همچنین بر تشویق مردم جهت حضور حداکثری در پای صندوق های اشاره نمود و گفت : تمامی مسوولین آموزش و پرورش که در امر مقوله انتخابات انجام وظیفه می نمایند باید تمام تلاش خویش را برای برگزاری انتخابات شرافتمند بکار گیرند .
شایان ذکر است در این جلسه اعضای شورای معاونین اداره کل گزارش های خود در مورد شاخص های تخصصی حوزه مربوطه را در موضوع چگونگی عملکرد منطقه 19 را به سمع و نظر مدیرکل رساندند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار