نشست هم اندیشی روسای شورای دانش آموزی مدارس ابتدایی منطقه 13

تهران (پانا) - اولین نشست هم اندیشی روسای شورای دانش آموزی دوره اول و دوم ابتدایی درسالن 9 دی منطقه 13 برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۰۳۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی روسای  شورای دانش آموزی مدارس ابتدایی منطقه 13

نشست هم اندیشی روسای شورای دانش اموزی با حضور علی امیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه،فیروزه طالبی،مدیر سازمان دانش آموزی منطقه و روسای شورای دانش آموزی مدارس ابتدایی دختران و پسران، روزچهارشنبه ،تاریخ 18 در سالن 9 دی منطقه 13 برگزار گردید.

طالبی، ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور دانش آموزان، اهداف مهم تشکیل شورای دانش آموزی راترویج فرهنگ گفتگو بین دانش آموزان، آشنایی دانش آموزان با مقوله های اجتماعی،سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، بهره گیری از نظرات دانش آموزان در اصلاح قوانین و مقررات بیان نمود.

وی ضمن معرفی تشکلات دانش آموزی پیشتازان افزود: یکی از مهم ترین تشکلات دانش آموزان که در آن مهارت آموزی، کار گروهی و مدیریت بحران آموزش داده می شود تشکل دانش آموزی پیشتاز می باشد.

در ادامه، امیری با اشاره به نقش مهم شورای دانش آموزی در مدارس اظهار داشت: شما دانش آموزان با احساس مسئولیت می توانید با کمک و مشارکت دانش آموزان ، اولیاء عزیز و استفاده از توانمندی آنان، مدرسه ای با نشاط ،شاداب ، منظم و موفق در همه عرصه های اعتقادی، علمی، فرهنگی،ورزشی و هنری داشته باشید.

سپس،روسا بعد از معرفی خود نظرات و پیشنهاداتی را پیرامون مشکلات و مسائل تربیتی و آموزشی ، اهمیت دادن به معلم و ساعت ورزش و هنر ، شادی و نشاط در مدرسه ، برگزاری اردو و بازدید، ایجاد فضای مناسب فرهنگی تفریحی و ... ارائه نمودند. در پایان هدایایی به عنوان تشکر و قدردانی اززحمات روسا شورای دانش آموزی مدارس اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار