فرماندار پیشوا:ساخت و سازهای غیرمجاز لطمات جبران ناپذیری به بخش کشاورزی وارد می کند

پیشوا (پانا) - نشست مشترک فرماندار پیشوا با مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار پیشوا:ساخت و سازهای غیرمجاز لطمات جبران ناپذیری به بخش کشاورزی وارد می کند

در این نشست حسین عباسی فرماندار پیشوا در سخنانی گفت: جهادکشاورزی شهرستان پیشوا باید شاه‌بیت فعالیت‌های خود را پیشگیری و مقابله با ساخت‌‌وسازهای غیرمجاز قرار دهد، زیرا که سهل‌انگاری در این زمینه لطمات جبران‌ناپذیری را به پیکره بخش کشاورزی وارد می‌کند.

او در ادامه عنوان کرد: با وجود دستاوردهای حوزه کشاورزی و دامی پیشوا با عقب‌ماندگی‌هایی در این زمینه روبرو هستیم که لازم است مدیر جدید جهاد کشاورزی تلاش کند تا با همت مجاهدان این عرصه عقب‌ماندگی‌های موجود جبران شود.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان کرد: نباید مردم را در دست‌انداز‌های اداری گرفتار کنیم بلکه باید با راهنمایی‌های لازم کمک کنیم تا امورات خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند ولی هرجا تخلفی صورت بگیرد وظیفه داریم با آن مقابله کنیم.

عباسی اظهار کرد: شهرستان پیشوا از مناطق مطرح در حوزه کشت‌های گلخانه ای و آبیاری تحت فشار است و توسعه این مهم با جدیت تمام دنبال می‌شود که با توجه به ظرفیت‌های موجود امیدواریم شاهد رشد شتابنده‌ای در این زمینه باشیم.

او تاکید کرد: وجود دامداران بزرگ و نمونه کشوری در منطقه یک فرصت ویژه و مایه بالندگی شهرستان پیشوا است که باید در‌ جهت رفع مشکلات احتمالی آنان تلاش کرد و پیگیری‌های لازم را صورت داد.

خبرنگار: مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار