نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین : شهادت سردارسلیمانی بشارت فتح و پیروزی و رسوایی منافقان و ناکامی نفوذی‌ها است

ورامین(پانا) - مراسم بزرگداشت شهید سردارقاسم سلیمانی در مصلی صاحب الزمان (عج) شهرستان ورامین با حضورنماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین و مردم همیشه در صحنه شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین : شهادت سردارسلیمانی بشارت فتح و پیروزی و رسوایی منافقان و ناکامی نفوذی‌ها است

در این مراسم حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین در سخنانی بیان کرد: چهره شهید سلیمانی تجلی آیات قرآن است و سردار شهید ما به شدت دل‌بسته اهل بیت (ع)بود.

او در ادامه افزود:زمانی که داعش به چند کیلومتری حرم امام حسین (ع) رسیده بود گردان‌های مدافع حرم اطراف کربلا و حرم امام را حلقه زده بودند و داعش بیانیه صادر کرد و به تهدید شیعیان پرداخت که به مشهد نیز حمله خواهد کرد،سردارشهید حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادت شهیدحججی وعده داد که نسخه داعش را ظرف سه ماه بپیچد که همان هم انجام گرفت و شر داعش کم شد.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار برای شهادت سردار مخوف‌ترین سلاح را به کار برده، گفت: انشاالله انتقام خواهیم گرفت اما بدن‌های این شهدا اربا اربا شد و از سردار ما یک دست با انگشت باقی مانده و از این بدن مقدس دو چیز سالم ماند یک انگشتر دوم قرآن سردار بودودر آن شعله‌های آتش قرآن سالم ماند تا حقانیتش بماند.

او اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی بشارت فتح و پیروزی و رسوایی منافقان و ناکامی نفوذی‌ها است.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار