آیین بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی در منطقه 13

تهران (پانا)- آیین بزرگداشت سردار مجاهد، شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن 13 رجب منطقه 13 بر گزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی در منطقه 13

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 13 تهران ، آیین بزرگداشت سردارمجاهد اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیران مدارس و همکاران فرهنگی منطقه 13 تهران ، روز سه شنبه 17 دی ماه در سالن 13 رجب برگزار شد.

در این مراسم که با مدیحه سرایی و روضه خوانی مداح اهل بیت آغاز شد. علی امیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تسلیت شهادت سردار بزرگ و عزیز ایران اسلامی ، شناخت ابعاد مختلف این شخصیت بزرگ که مورد احترام همه ی ملت های آزادی خواه جهان بود را نیازمند تلاش و کوشش بسیار دانست.

وی گفت: این شهیدبزرگوار هم با عمر بابرکت خود و هم با شهادت خود به ما عزت و سربلندی عطا نمود.

در این مراسم سردار احمدی از همرزمان شهید، به بیان ویژگی های شخصیتی این شهید سرافراز پرداخت. سردار احمدی با اشاره به سال ها رشادت و ایثار این شهید بزرگوار در طول هشت سال دفاع مقدس و دوران دفاع از حرم ، توکل بر خدا ، توسل به ائمه اطهار و ولایت پذیری را رمز موفقیت و ماندگاری این چهره عزیز ایران اسلامی دانست.

وی قدرشناسی ملت بزرگ ایران از سردار دل ها که سال ها، بی وقفه و شبانه روز برای عزت و امنیت و سربلندی ایران اسلامی تلاش کرد را ستودنی و حضور میلیونی مردم در تشییع سردار مجاهد اسلام را شبیه معجزه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار