علت استقبال مردم از مراسم تشییع سردار از زبان خودشان

تهران (پانا) - روز دوشنبه ۱۶ دی ماه ۹۸ مردم به احترام شهید سپهبد قاسم سلیمانی به خیابان ها آمدند و امریکا را توجیه کردند که ایران تنها نیست و تمام نوجوانان و جوانان قاسم سلیمانی های آینده ی ایران هستند.

کد مطلب: ۱۰۰۳۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
علت استقبال مردم از مراسم تشییع سردار از زبان خودشان

خانوم کهن سالی که در این مراسم شرکت کرده بود در پاسخ به اینکه چرا امروز در این فصل سرد سال به اینجا آمدید، گفت: برای این که ثابت کنم شهید سلیمانی در دل تمام مردم ایران جادارد و خواهد داشت و فراموش نمی‌شود.
و پرسیدم،در مقابل این جنایت بی رحمانه ی امریکا چه چیزی برای گفتن دارید؟

پاسخ داد: امریکا شیطان بود و شیطان خواهد ماند با این کار بی رحمانه اش ما را عزادار کرد اما ما همچنان می ایستیم و از کشورمان و ولایتمان و از خون شهدایمان دفاع می‌کنیم، شهید سلیمانی فردی بود که با أئمه بود و از مدافعین حرمین بود و انسانی بسیار بزرگ بود.
و در پاسخ به اینکه اگر بخواهید چیزی به امریکا بگویید چه میگویید، پاسخ داد: به او میگویم ترامپ تو با این کارت فکر کردی سردار سلیمانی را از بین بریدی اما کور خواندی، ما هزاران سردار سیمانی داریم و خواهیم داشت و قطعا انتقام ایشان را از تو میگیریم. امروز مردم با تظاهراتشان به تو ثابت کردند که ما پشت هموطنانمان هستیم و متحدیم و تو فقط تهدید کننده ی خوبی هستی اما در عمل هیچ کاری از تو بر نمی آید.

با خانوم جوانی که با فرزندش به تظاهرات آمده بود گفتگو ای داشتم. وی در پاسخ به اینکه امروز به اینجا آمده ای که چه چیزی را ثابت کنید، گفت: آمده ام‌که مشت محکمم را بر دهان ترامپ بزنم و بگویم ایران تنها نیست ما همیشه متحد خواهیم ماند. آمده ام تا به فرزندم یاد دهم تا همیشه مانند کوه پشت میهنش باشد و میهنش را دوست داشته باشد.
و در پاسخ به این که واکنش شما در مقابل شهادت سپهبد قاسم سلیمانی چه بود، گفت: واقعا ناراحت کننده و دردناک بود شهید شدن قهرمان واقعی ایران و کسی که بودنش دلگرمی بزرگی بود برای ما ملت ایران و ما با از دست دادن شهید سلیمانی پدر و تکیه گاه را از دست دادیم اما هیچگاه تسلیم نخواهیم شد.

و در پاسخ به اینکه، اگر می توانستید به ترامپ چیزی بگویید چه می گفتید، پاسخ داد: فکر نکن می توانی ایران را شکست دهی تو با به شهادت رساندن شهید سلیمانی نفرت مارا نسبت به خودت و علاقه ی ما را به میهنمان بیشتر کردی و انتقام سختی در انتظار توست.

با آقای جوانی که به عشق سردار سلیمانی به تظاهرات آمده بود گفتگویی داشتیم. ایشان در پاسخ به اینکه، اگر بخواهید سردار سلیمانی را توصیف کنید چه گونه توصیف می‌کنید، پاسخ داد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی بزرگ مردی بود که در تمام زندگی اش از کشورش از مردمش از اهل بیتش دفاع کرد و انسان بزرگی بود که هیچگاه از تهدید های شیطان بزرگ امریکا نترسید و مانند کوه پشت میهنش ایستاد و از آن محافظت کرد هر چه از آن بزرگ مرد بگویم کم است.

*فاطمه میرزازاده، خبرنگار دانش آموز پانا در منطقه13

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار