برگزاری نخستین جشنواره تشکل‌های مردم نهاد فرهنگ ایثار و شهادت

تهران (پانا) - مسئول امور تشکل‌های مردم‌‌نهاد اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان از برگزاری نخستین جشنواره تشکل‌های مردم‌‌نهاد استان در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین جشنواره تشکل‌های مردم نهاد فرهنگ ایثار و شهادت

به‌گزارش ایسنا، رسول عزیزی‌نژاد از برگزاری نخستین جشنواره تشکل‌های مردم‌نهاد استان در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در بخش‌های مختلف از جمله هنرهای نمایشی، تجسمی، سنتی، برگزاری یادواره، نمایشگاه، اردوهای جهادی و دوره‌های آموزشی، انتشار کتاب و نشریه و مقاله، فیلم، موسیقی، تئاتر و فضای‌مجازی با موضوع دفاع مقدس با داوری کارشناسان این حوزه برگزار خواهد شد.

او مهلت ارسال آثار در نخستین جشنواره انتخاب برترین گروه تشکل‌های مردم‌نهاد استان گیلان در حوزه دفاع مقدس را تا پایان وقت اداری ۳۰ دی‌ماه امسال دانست و گفت: پس از بررسی آثار ارسال شده، نفرات برتر معرفی و با اهدای جوایز نقدی تجلیل و به جشنواره ملی در ادامه سال ۹۹ معرفی خواهند شد.

مسئول امور تشکل‌های مردم‌نهاد اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند آثار خود را به آدرس رشت، بلوار شهید بهشتی، نرسیده به فلکه گاز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان ارسال و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۱۵۴۳۳۰۱۸ تماس حاصل کنند.

عزیزی‌نژاد عنوان کرد: دفتر امور تشکل‌های مردم‌نهاد اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان فعالیت‌های خود را براساس ابلاغ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در آذرماه سال ۹۵ شروع کرد.

او با بیان اینکه در سال ۹۶ شناسایی تشکل‌های مربوط به حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح استان انجام گرفت و تعدادی از آنها از قابلیت‌های تخصصی، توانمندی و کارآمدی اجرای فعالیت برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: تاکنون دو گردهمایی مربوط به این حوزه در سال ۹۶ و ۹۷ با حضور موسسین و اعضای تشکل‌ها برگزار شده است.

این مسئول فرهنگی موضوع فعالیت دفاتر تشکل‌های مردم نهاد را مشتمل بر یکی از موارد علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری، نیکوکاری و امور خیریه، بشردوستانه، زنان، آسیب‌دیدگان اجتماعی، حمایتی، بهداشت و درمان، توانبخشی، محیط زیست، عمران و آبادانی و... دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار