پیغامی برای دونالد ترامپ

تهران (پانا) - بعد از شنیدن ترور و شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش به دستور ترامپ  جملاتی خشمناک در ذهن من چیده شدند که دوست داشتم آن ها را به گوش ترامپ برسانم. کمی گذشت و تصمیم گرفتم این فرصت را به همسالان ، دوستان و اطرافیان عزادار خود بدهم.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پیغامی برای دونالد ترامپ

از کوچک تا بزرگ سوالی پرسیدم. پرسیدم: «به عنوان یک ایرانی چه پیغامی برای ترامپ دارید؟»

هر کسی چیزی گفت؛ همه حرف هایی دردناک و پیغامی هایی برای انتقام داشتند. دختری جوان گفت: «شما تلاش می کنید با انجام یک سری کار های احمقانه کشور ما را ضعیف نشان دهید. چیزی که می خوام به شما یاد آوری کنم این هست که، کشور من خیلی قوی تر از اون چیزی هست که شما فکر می کنید البته شما با کشتن سردار سلیمانی ضعف خودتان را به ما ثابت کردید. پس کشتن افراد بی گناه را کنار بگذارید زیرا در چند ثانیه کشته خواهی شد.»

خانمی گفت: «از این مردم چه می خواهی؟ از این اقیانوس خشمناک که در خیابان ها جاری است، نمی ترسی؟»

پسر دبستانی که شجاعت سردار به گوشش رسیده بود پاسخ داد: «ما بچه های ایران همه مثل سردار سلیمانی شجاع و باهوش هستیم . پس از ما بترس آقای ترامپ»

خانم جوانی گفت: «کارت بی جواب نمی ماند آقای دونالد ترامپ»

و اما حرف های خودم به عنوان یک ایرانی: «شما افراد زیادی را مانند سردار سلیمانی به قتل رسانده اید. الان من دارم به شما هشدار می دهم که آماده باشید چون به زودی انتقام خواهیم گرفت. شما فراموش کرده اید که ما ایرانی هستیم ؟ من که این طور حدس می زنم. من فقط می خوام بدونم مردم آمریکا چرا و چگونه شما را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کرده اند ؟ فقط این رو بدونید که به زودی کشته خواهی شد . پیغام یک دختر ایرانی»

با شنیدن این حرف ها، با دیدن این جمعیعت که چطور به همراهی پیکر این شهدا آمدند به سعادت سردار و همرزمانش و عاقبت تلخ این انتقام برای ترامپ و امثال او پی بردم.

*سارا بناء، خبرنگار دانش آموز منطقه 5

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار