شهادت سپهبد سلیمانی از نگاه مردم

تهران (پانا) - در مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی در میان مردم شرکت کننده حضور پیدا کردم و با آنها درباره این اتفاق گفتگو کردم.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
شهادت سپهبد سلیمانی از نگاه مردم

اولین نفری که مصاحبه شونده من بود گفت: آمریکا فکر نکند چون سردار ما را به شهادت رساند ما نمیتوانیم از کشورمان دفاع کنیم و او موفق شده اگر به این موفقیت میگویند این موفقیت در کاخ سفیدشان خراب شود.

معاون پرورشی یکی از مدارس گفت: آمریکا چون سردار ما را به شهادت رساند فکر نکند که موفق شده آمریکا هر گروهی که درست کرد از دست داد مانند گروه داعش. آمریکا عاجز و ناتوان است چون سردار حاج قاسم سلیمانی حدود ۲۰ الی۳۰ سال در خارج از کشور با دشمنان جنگید آمریکا جرأتی نداشت که با سردار ما جنگ رو در رو داشته باشد برای همین هم با ترور ناجوانمرادنه ایشان را به شهادت رساندند و به قول سناتور های آمریکایی ترامپ اشتباه بزرگی انجام داد و به زودی زود در آینده لطماتش را خواهد دید.

وی درباره انتقام گرفتن از آمریکا گفت: ما همین الان هم داریم از آمریکا انتقام میگیریم برای مثال همین ترسی که در جان ترامپ افتاده که چه زمانی در کجا و چگونه انتقام خواهیم گرفت و این کاملا از نامه بی ادبانه ای که برای رهبر ما فرستادند معلوم هست و مهم تر از آن مردمانی هستند که در خود کشور آمریکا تصویر سردار حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی را میچرخانند.

وی خطاب به ترامپ گفت: ترامپ تو برای همه مشخص شده ای و در این جریان حتی کسانی که برایشان درباره تو علامت سوال در ذهنشان وجود داشت معلوم شد که تو چطور آدمی هستی و مطمئن باش که خون سردار پایمال نمیشود و یک روز جهان از وجود نحس تو پاک خواهد شد.

و در ادامه با خانم هایی گفت گو داشتم که از ساعت ۶ صبح با شور و اشتیاق در میدان آزادی بود. وی گفت: ای خانواده شهید سردار قاسم سلیمانی میخواستیم بگوییم نه شما نه ما بلکه الان همه جهان داغدار سردار هستند خیلی تسلیت میگوییم و یک تشکر خیلی ویژه میکنیم از شما خانواده این شهید به خصوص همسر سردار حاج قاسم سلیمانی که همیشه بار زندگی به دوش ایشان بوده و هست و همیشه تنهایی همه چیز را مدیریت میکردند و ما به عنوان یک خانم ایرانی دست بوس ایشان هستیم و امیدواریم که این خانواده همیشه در آرامش باشند.


*آرزوی مرادی، خبرنگار دانش آموز پانا در منطقه15

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار