شاپور محمدزاده: شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای آمریکا و استکبار خطرناک‌تر است

مکلف کرده‌ایم در اسرع وقت شخصیت و ابعاد زندگی سردار شهید سلیمانی در کتب دوره نهضت سوادآموزی وارد شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی مهمترین پیام سیل جمعیت در مراسم تشییع پیکر مظهر شهید سردار سلیمانی را عزت، عزت و عزت برای نظام جمهوری اسلامی و همه مستضعفان جهان دانست و تاکید کرد اکنون شهید سلیمانی از خود سردار سلیمانی برای آمریکا و استکبار خطرناک‌تر است.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
شاپور محمدزاده: شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای آمریکا و استکبار خطرناک‌تر است

شاپور محمدزاده در حاشیه مراسم بزرگداشت شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که ظهر امروز در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، درباره مهمترین ویژگی‌ها و خصوصیات سردار شهید سلیمانی و برنامه نهضت سوادآموزی برای ورود زندگی‌نامه ایشان به کتب نهضت به خبرنگار پانا گفت: «در حوزه سوادآموزی در روز یکشنبه در جلسه‌ای که با شورای معاونان و مدیران سازمان نهضت سوادآموزی داشتم تاکید کردم در اولین فرصت، کتبی که در دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم داریم از فضائل و زندگی‌نامه و شخصیت سردار در کتب نهضت سوادآموزی گنجانده شود. در آموزش و پرورش هم به صورت کلی وزیر آموزش و پرورش در حوزه کتب درسی همین دستور را صادر کردند و همکاران ما در سازمان پژوهش حتما اقدام خواهند کرد. سازمان نهضت سوادآموزی دست به کار شده است و حتما این کار مهم را انجام خواهیم داد. ما مکلف کرده‌ایم که در اسرع وقت شخصیت و ابعاد زندگی سردار شهید سلیمانی در کتب دوره نهضت سوادآموزی وارد شود.»

او ادامه داد: «سردار شهید سلیمانی نه تنها باعث عزت و آبرو برای ما ایرانیان شده است بلکه برای همه مسلمانان جهان و حتی همه مستضعفان جهان عزت و آبرو آورده است.»

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی افزود: «اکنون شهید سلیمانی از خود سردار سلیمانی برای آمریکا و استکبار خطرناک‌تر است.»

محمدزاده حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت را بی‌نظیر و باشکوه خواند و گفت: «به نظرم بعد از رحلت امام تاکنون چنین تشییعی نداشتیم. مهمترین پیام این سیل جمعیت عزت، عزت و عزت برای نظام جمهوری اسلامی و همه مستضعفان جهان است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار