مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری: مادران ازنقش اساسی درترویج فرهنگ حجاب درخانواده برخوردارند

شهرری(پانا) - با حضورمدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ، همایش حجاب و عفاف در کانون فرهنگی، هنری و تربیتی سمیه شهرری برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری: مادران ازنقش اساسی درترویج فرهنگ حجاب درخانواده برخوردارند

در این همایش بهروز نصیری مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سخنانی اظهار کرد: حجاب و عفاف، به عنوان یک دستور دینی از آن جهت که خطابش با زنان است، به نیمی از جمعیت جامعه مربوط می شود و از آن جهت که در تنظیم روابط زن و مرد نقش دارد، به همه افراد جامعه مربوط می شود.

او در ادامه افزود: بر همین اساس حجاب و پوشش اسلامی که یکی از اوامر انسان ساز الهی و یکی از احکام حیات بخش اسلام در زندگی طیبه می باشد و منطبق بر فطرت بشر و مبتنی بر نیازها و شرایط روانی او و زمینه ساز پویایی و کمال انسانی فرد و جامعه است.

نصیری تصریح کرد: آنچه می تواندجامعه را از این آسیبهای شوم مصون داشته و حفظ کند، ترویج فرهنگ دقیق عفاف و تبیین ابعاد مختلف آن درجامعه است.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری تاکید کرد: طرح حجاب از طرف مکتب مترقی اسلام، بیانگر آن است که حضور زن را پذیرفته و برای سلامت حضور، حجاب را مطرح می کند پس اساس حجاب، حضور مثبت و سازنده زن می باشدو آنقدر این حضورِ شایسته نزد خدای متعال پسندیده است .

اودرادامه باپتوجه به شهادت سردار شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ولایتمداری، بصیرت، شجاعت وخستگی‌ناپذیری را از ویژگی‌های مهم سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی می باشد و یاد و نام این شهید والامقام و حماسه‌سازی‌های درخشان او برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و انتقام خون پاک این شهید از جنایتکاران گرفته خواهد شد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار