آیت اله دژکام: روشنگری درزمینه ی فعالیت‌های فرهنگی ، زمینه‌ساز تقویت انقلاب اسلامی است

شیراز (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآن ، بر لزوم بهره‌گیری از ابزار رسانه در آگاهی بخشی این اقدام مهم در سطح عمومی جامعه تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آیت اله دژکام: روشنگری درزمینه ی فعالیت‌های فرهنگی ، زمینه‌ساز تقویت انقلاب اسلامی است

آیت‌الله دژکام در جمع اعضای کمیته برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی در فارس ،خدمت به قرآن را افتخار بزرگی برای همه دانست و گفت: درخواست من از مدیران همه مجموعه‌های فرهنگی و نهادها این است تا با توجه به علاقه قلبی آنها به قرآن، همه تلاش خود را برای برگزاری مطلوب این رویداد فرهنگی بزرگ انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن در سراسر فارس با حضور حدود 500 هزار دانش‌آموز، گفت: بایدتلاش کنیم تا بتوانیم استان خود را به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در فعالیت‌های قرآنی معرفی کنیم.

آیت الله دژکام در توصیه به دانش‌آموزان گفت: هر چه برای قرآن وقت گذاشته شود موجب عزت و سربلندی خواهد بود و تلاش کنید از این رویداد برای رشد شخصیتی خود بهره بگیرید.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز گفت: در طول چهل سال اول انقلاب در نشان سازی و برجسته نمودن اقدامات انجام‌شده به‌صورت رسانه‌ای کمتر تلاش شده و باید این ضعف برطرف شود.

وی با اشاره به شخصیت ویژه شهید سردار سلیمانی ، گفت: تبدیل‌شدن شهید سلیمانی به‌عنوان چهره مقاومت در سطح ملی و بین‌المللی ، در کنار شخصت واقعی ایشان به‌عنوان یک مبارز راه حق ،حاصل روشنگری و آگاهی بخشی عمومی است که همه مردم اکنون آن شهید بزرگوار را به‌عنوان یک الگو و چهره مقاومت در سطح جهان می‌شناسند.

آیت‌الله دژکام با اشاره به حضور 500 هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآن در سراسر فارس، گفت: باید حضور بالای دانش آموزان در این مسابقات را رسانه‌ای کرد و برای این مهم می‌توان از همه ظرفیت‌های موجود بهره گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز ،روشنگری درزمینه ی فعالیت‌های فرهنگی را زمینه‌ساز تقویت انقلاب اسلامی دانست و گفت: این فعالیت‌های فرهنگی ظرفیت بسیار خوبی است تا با استفاده از رسانه نسبت به ترویج تلاش‌ها صورت گرفته در جامعه استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار