استاندار کرمانشاه:

مشارکت همیشگی و حداکثری مردم نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه گفت: مشارکت همیشگی و حداکثری مردم نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۱۰۰۲۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت همیشگی و حداکثری مردم نشانه اقتدار جمهوری اسلامی است

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه مشارکت همیشگی و حداکثری مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف را نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: ملت بزرگ ایران در بزنگاه های تاریخی مختلف و در سخت ترین شرایط با حضور باشکوه و همیشگی خود دلبستگی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده و دشمنان را حیرت زده و مایوس کرده است.

وی افزود: حضور باشکوه و گسترده هزاران کرمانشاهی داغدار در آیین سوگواری حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ اسلام نشان از دلبستگی عمیق این مردم ولایتمدار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اوج نفرت و بیزاری آن ها از آمریکا و اسرائیل به عنوان عاملان تروریسم جهانی دارد.

بازوند عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی یک انسجام ملی فراگیر و کم نظیر در کشور ایجاد کرده است و امروز هر ایرانی یک سردار سلیمانی است‌.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مهمترین رویداد کشور در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات مختلف یکی از دلایل اصلی اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی در سطح بین المللی است.

نماینده عالی دولت در استان بر لزوم رعایت اصل بیطرفی و قانون مداری توسط مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: مجریان انتخابات باید تلاش کنند تا زمینه های حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: همه باید در مدار قانون حرکت کنیم و تلاش کنیم مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و رقابتی را فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار