برگزاری دوره توانمندسازی نیروی انسانی در منطقه 7

تهران (پانا) -دوره توانمند سازی نیروی انسانی  با هدف ایجاد بصیرت فرهنگی و تربیت هنری رویکردی فرابرنامه درسی به همت  معاونت پرورشی و تربیت بدنی برای علاقمندان در منطقه 7برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی  نیروی انسانی در منطقه 7

به گزارش کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی منطقه7 کارگاه توانمندسازی ویژه کلیه همکارانی که علاقمند به راهبری سی و هشتمین مسابقات فرهنگی و هنری و قرآن و نماز در مدرسه بودند، در محل ضمن خدمت علامه امینی برگزار شد.

در این جلسه شفیعی، معاون پرورشی واحد آموزشی احمدیه که سال گذشته رتبه کشوری سرود و نقاشی همگانی را کسب کرده و همچنین چند سال متوالی دارای رتبه استانی در رشته سرود گروهی بوده مدرسی دوره را بر عهده داشت.

او ضمن بیان چگونگی استعدادیابی دانش آموزان جهت شرکت در رشته های مختلف مسابقه، به مسایل فنی و تکنیکی که هر مربی فنی باید به آن توجه نماید اشاره نمود.
در حاشیه جلسه منیژه برقی، معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن قدردانی از حضور همکاران علاقمند و ابراز امیدواری در امر اجرای رو به رشد مسابقات از کلیه همکاران درخواست کرد در اجرای مسابقات اهتمام ویژه به خرج دهند. همچنین فرنوش نقش کارشناس مسوول فرهنگی و هنری نکا تی پیرامون شیوه نامه مسابقات فرهنگی و هنری و زمان بندی رشته های مختلف گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار