تجمع عزاداران و سوگواران شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی در میدان جهاد کاشان

اصفهان (پانا) - در این تجمع مردم از هر قشر و طبقه‌ای با حضور در میدان جهاد به عزاداری پرداختند و یاد و خاطره این سردار شجاع و بی‌نظیر و هم رزمان شهیدش را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۰۰۲۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تجمع عزاداران و سوگواران شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی در  میدان جهاد کاشان

در این مراسم یکی از هم رزمان سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی با اظهار این که امروز ملت‌های آزادیخواه از شهادت سردار قلب‌ها محزون هستند، گفت: با به شهادت رساندن سردار محور مقاومت تنفر همه ملت‌های منطقه از آمریکا به عنوان حامی تروریسم دوچندان شده است.
سردار علی اصغر رجایی افزود: تردید نداریم خون مطهر این شهید نه تنها منشاء دگرگونی و تحولات عظیمی در داخل کشور می شود، بلکه بر تحولات منطقه ای و فرا منطقه ای هم اثرگذاری خواهد کرد.
وی افزود: این که جنایتکاران تروریست این گونه بزدلانه و در دل شب و با پهپاد سردار جبهه مقاومت را به شهادت برسانند، نشانگر ذلت و ناتوانی قدرت شیطانی آمریکا است، قدرتی که با رفتارهای بزدلانه مدعی رهبری دنیا است و تبعیت ملت ها را جست و جو می کند.
وی گفت: مردم ما هرگز با نفرتی که در دلشان به وجود آمده است، این جنایت را فراموش نخواهند کرد و نخستین اثر خون شهید سلیمانی تنفر بیشتر علیه آمریکاییان و تروریست ها است.
رجایی گفت: یکی از ویژگی های مهم فرماندهان جبهه و جنگ بویژه در سپاه قدس، ذوب شدن آنان در امامشان است و حاج قاسم در ولایت فقیه ذوب شد.
وی با تشریح شخصیت حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان نترس، مبارز و همیشه به دنبال شهادت بود.
در این مراسم علاوه بر مرثیه خوانی و سینه زنی و ذکر مصیبت ، اشعاری در وصف سردار شهید محور مقاومت و هم رزمان شهیدش قرائت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار