کدام یک از سران کشور برای شرکت در مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی به کرمان می‌آیند

تهران (پانا) -به‌بیان مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به میهمانان مراسم فردا در کرمان معاون اول رییس جمهور، وزرای بهداشت و نفت، استانداران خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان شمالی و فرماندهان نظامی و انتظامی در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید قاسم سلیمانی حضور خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۰۰۲۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کدام یک از سران کشور برای شرکت در مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی به کرمان می‌آیند

به‌گزارش ایسنا، "عباس تقی‌زاده" صبح امروز دوشنبه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت سپهبد شهیدقاسم سلیمانی اظهار کرد: مشارکت مردمی خیلی بی‌نظیر است و باید در سطح کشور و دنیا تصویر خیلی خوبی از مراسم تشییع و تدفین سپهبد سلیمانی منعکس شود.

او افزود: آمار خبرنگارانی که برای پوشش خبری مراسم سردار ثبت‌نام کرده‌اند خیلی زیاد است و ساماندهی کار سختی است که برای پوشش مراسم میدان آزادی، فرودگاه و گلزار شهداء کارت‌های ویژه را در اختیار می‌گذاریم.

تقی‌زاده با اشاره به میهمانان مراسم فردا در کرمان بیان کرد: معاون اول رییس جمهور، وزرای بهداشت و نفت، استانداران خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان شمالی و فرماندهان نظامی و انتظامی در این مراسم حضور خواهند داشت.

او تصریح کرد: روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه مراسم ترحیم سپهبدشهید سلیمانی از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد.

"مرتضی کارآموزیان" رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمان نیز در این جلسه گفت: تاکنون ۲۰ هزار نفر از مردم کرمان به پویش «کرمان میزبان میهمانان حاج قاسم» پیوسته اند که درخواست داریم مردم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم و پذیرایی از میهمانان این شهید بزرگوار همکاری کنند.

او افزود: درخواست داریم مردم خودروهای خود را بیرون نیاورند تا جای پارک برای خودروی میهمانان باشد و درب خانه‌های خود را برای استفاده میهمانان سردار باز بگذارند.

کارآموزیان تصریح کرد: شهادت سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس اتفاق بزرگی بود که توانست همه مردم و جبهه مقاومت را متحد کند و دنبال هستیم که مراسم تشییع سپهبدسلیمانی در تاریخ ماندگار شود.

او بیان کرد: بنا به درخواست رسانه‌ها برای پوشش مراسم کرمان و همچنین مستندسازان و فعالان فضای‌مجازی، محلی برای اسکان آنها در نظر گرفته شده و تاکنون از سراسر کشور ۱۲۰ نفر و حتی مستندسازان خارجی ثبت‌نام کرده‌اند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمان در ادامه گفت: شهید پورجعفری ۴۰ سال همراه حاج قاسم سلیمانی بوده که این روزها مظلوم واقع شده و باید به این شهید نیز توجه بشود.

او با اشاره به مسائلی درباره عدم‌هماهنگی‌ها افزود: وقت گله‌گذاری نیست و این مراسم آبروی کرمان است و باید به‌نحو احسن برگزار شود.

"حسین انجم شعاع" مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه بیان کرد: همه پای کار هستند و باید تلاش کنیم مراسم وحدت آفرین باشد اما به‌دلیل حجم بالای کار ممکن است نواقصی وجود داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار