پانا گزارش می دهد؛

مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در زاهدان برگزار شد

زاهدان (پانا) - صبح امروز 16 دیماه مراسم یاد بود و گرامیداشت شهادت سرباز ولایت و امت اسلامی سردار شجاع و فداکار، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در زاهدان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در زاهدان برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، با حضور مسوولین شهرستان و اقشار مختلفی مردم اعم از شیعه و سنی مراسم یاد بود و گرامیداشت شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در زاهدان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن محکومیت این اقدام وحشیانه تروریست های امریکایی اسرائیلی بر ادامه راه شهدا و گرفتن انتقام خون این شهیدان تاکید کردند.

مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان خصوصا زاهدان با سر دادن شعار های یکصدا "مرگ بر آمریکای جنایتکار" و "مرگ بر ترامپ قمارباز" و.. انزجار خود را از استکبار جهانی خصوصا تروریستهای امریکایی فریاد کشیدند.

در این مراسم پیر و جوان و زن و مرد همه با در دست داشتن پرچم سیاه و عکس سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر ادامه راه این شهید والا مقام تاکید داشتند و خود را ادامه دهنده راه این شهیدان می دانستند و با مشت های گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

مهدی رستمی یکی از دانش آموزان مدرسه علی ابن ابیطالب زاهدان که به واسطه لغو امتحانات داخلی مدرسه اش خود را به این مراسم رسانده بود به خبرنگار پانا گفت: ما نسل سوم و چهارم انقلاب قاسم های این مرز و بوم هستیم و خیال خام متجاوزین را که نابخردانه فکر کرده اند که حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رسانده اند و مقاومت و آزادی خواهی به پایان رسیده را باید در خواب ببینند.

او ادامه داد: ما راه شهادت و حاج قاسم سلیمانی را با عزم بیشتری ادامه خواهیم داد و با این حضور در میدان عمل به متجاوزین اعلام می کنیم قاسم ها زنده اند.

حسن اربابی دانش آموز متوسطه دوم دبیرستان راه هدایت نیز به خبرنگار ما گفت: دنیا بداند ما سربازان مقاومت و ایثار هستیم و نه یک نفر بلکه میلیونها نفر در ایران عزیز و سراسر جهان هستیم که با به شهادت رساندن یک نفرمان(شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی) این راه پایان نمی یابد.

او افزود: از امروز امریکا، اسرائیل و همدستان خون ریزشان در منطقه بدانند ما بیدارتر شدیم و بر ادامه این راه مسرتر شده ایم که انشالله در این راه به مدد امام زمان(ع) پیروز میدان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار