دبستان دخترانه اروند ناحیه ۲ اهواز برگزار کرد:

کارگاه مهارتی و ویژه برنامه آشنایی با سردار شهید قاسم سلیمانی

اهواز (پانا) - کارگاه مهارتی آشنایی با سردار شهید قاسم سلیمانی در دبستان دخترانه اروند ناحیه ۲ اهواز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه مهارتی و ویژه برنامه آشنایی با سردار شهید قاسم سلیمانی

با هدف آشنایی دانش آموزان با ویژگی های فردی و اجتماعی سردار سلیمانی و ترویج روحیه فرهنگ ایثار و ظلم ستیزی آیین گرامیداشت این شهید برپا و در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، بیانه مقام معظم رهبری "مدظله" در پی شهادت سردار سلیمانی قرائت شد.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام والمسلمین عربزاده پیرامون رشادت های سردار شهید و نقش و تاثیر او بر امنیت خاورمیانه به ایراد سخنرانی پرداخت.

عرب زاده رمز ماندگاری و عزت سردار سلیمانی را در ولایت مداری دانست و افزود: محبوبیت سردار منحصر به دل های ایرانیان نمی شد بلکه در بین ملت‌های ساکن در محور مقاومت مانند افغانستان، عراق، یمن، سوریه، لبنان، فلسطین و ... محبوبیت فراوانی داشت.

او با اشاره به این که شهید سلیمانی با ریختن خونش، خونی تازه را در رگ‌های جوانان انقلابی و روحی در جریان مقاومت اسلامی دمید تاکید کرد: خون سردار سلیمانی منشا برکات عظیمی در منطقه و جهان اسلام خواهد شد و البته ما ملت بزرگ ایران انتقام خون این شهید را حتما خواهیم گرفت.

این روحانی سپس در رثای آن شهید والامقام دقایقی را به مرثیه سرایی و ذکر مصیبت پرداخت و در ادامه دانش آموزان با سردادن شعارهای پی درپی مراتب انزجار خود را از آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی را ابراز کردند.

برپایی مسابقه نقاشی با موضوع سردار شهید سلیمانی، نصب دلنوشته های دانش آموزان مقابل درب ورودی کلاس ها، برپایی ایستگاه صلواتی، افروختن شمع و پخش کلیپ های شهید در کلاس های درس از حاشیه های این مراسم بود.

طی این مراسم نمازخانه مدرسهنیز به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

این ویژه برنامه به همت مدیریت، کارکنان، بسیج دانش آموزی، پیشتازان و تشکیلات دانش آموزی آموزشگاه اروند با حضور معاون آموزش ابتدایی، فرماندهی بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان و کارکنان ستادی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار