فیلمبرداری «بتمن» جدید به‌زودی آغاز خواهد شد

تهران (پانا) -مراحل فیلمبرداری جدیدترین فیلم بتمن با نقش‌آفرینی «رابرت پتینسون» در نقش بروس وین/ بتمن به کارگردانی «مت ریوز» به زودی آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
فیلمبرداری «بتمن» جدید به‌زودی آغاز خواهد شد

به گزارش رادیوتایم، رابرت پتینسون، خون‌آشام خوش‌قیافه سری فیلم‌‌های «گرگ و میش» این روزها لباس قهرمان خفاشیِ شهر گاتهام «بتمن» را به تن کرده تا بار دیگر کاراکتر میلیونر گوشه‌گیر روز و ابرقهرمان آتش‌به‌اختیارِ شب را بر پرده نقره‌ای زنده کند.

مراحل فیلمبرداری فیلم جدید The Batman (بتمن) به‌زودی آغاز خواهد شد. جفری رایت، بازیگر نقش کمیسر جیمز گوردون در این فیلم با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که ماجراجویی جدید او به‌زودی در این فیلم آغاز خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و انتظار می‌رود که به‌زودی تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم نیز فاش شود.

گوردون یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های شهر گاتهام و بتمن است که با استفاده از بت-سیگنال با بتمن ارتباط برقرار می‌کند که پیش از این پت هینگل، گری اولدمن و جی کی سیمونز نقش این شخصیت را در فیلم‌های مختلف بتمن بازی کرده بودند.علاوه‌بر رایت، رابرت پتینسون در نقش بروس وین (بتمن)، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، پیتر سارسگارد در نقش هاروی دنت (دو چهره)، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم The Batman تایید و اعلام شده است. مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و فیلم Cloverfield (کلاورفیلد)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم بتمن را بر عهده دارد.

فیلم «بتمن» برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. تمرکز فیلم جدید بتمن بیشتر روی این شخصیت محبوب خواهد بود و حالت کارآگاهی داستان بیش از دیگر فیلم‌های بتمن است. همچنین در این فیلم شاهد حضور چندین شخصیت شرور و منفی از دنیای گاتهام خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار