فراخوان نام‌گذاری سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط مردم ایران

تهران (پانا) - دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی طی فراخوانی از تمامی ملت شریف ایران و مبارزان جهان دعوت کرد به منظور درج تاریخ شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویم روزها و مناسبت های خاص کشور، عنوان پیشنهادی خود را ارائه دهند.

کد مطلب: ۱۰۰۲۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان نام‌گذاری سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط مردم ایران

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، به مناسبت شهادت "مجاهد مخلص و عالی‌مقام"، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که فقدان ایشان زخم بزرگی را بر پیکره اجتماع فرو آورد، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی این حادثه دردناک را نقطه عطفی در تحکیم پیوندهای دینی و فرهنگی- اجتماعی همه عرصه مقاومت در مقابل ظلم و بی عدالتی در سطح ملی، منطقه ای و جهانی دانسته در جهت تقویت مؤلفه‌های مقاومت در نظر دارد طی فراخوانی از تمامی ملت شریف ایران و مبارزان جهان دعوت به عمل آورد تا به منظور درج تاریخ شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویم روزها و مناسبت-های خاص کشور، عنوان پیشنهادی خود را ارائه دهند.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی افراد علاقه‌مند می‌توانند عناوین پیشنهادی خود را به آدرس https://sccr.ir/hajqasem درج کنند.
ضمناً شماره پیامکی 50001448 نیز آماده دریافت نظرات عزیزان می‌باشد. خواهشمند است عناوین پیشنهادی خود را همراه با نام و نام خانوادگی و شماره تماس در اختیار این دبیرخانه قرار دهید.
گفتنی است موارد اخذ شده توسط دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از تصویب اولیه در شورای فرهنگ عمومی،‌توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب نهایی خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار