در پی انتصاب فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران؛

وزیر دفاع انتصاب سردار «قاآنی» را تبریک گفت

تهران (پانا) - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه، انتصاب وی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۰۲۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
وزیر دفاع انتصاب سردار «قاآنی» را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی
فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم ؛
با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شجاع و پرافتخار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آرزوی علو درجات در اعلاء علیین و بهشت برین برای این فرزند برومند ایران اسلامی و چهره بین المللی مبارزه با تررویسم؛

انتصاب جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که نشان از سابقه درخشان ، عملکرد ممتاز و شایستگی شما برادر عزیز در استمرار راه روشن برادر شهیدمان دارد ، مرهمی التیام بخش از سوی مولا و مقتدایمان و طلیعه روزهای پیروزی بخش برای ملت سربلند ایران اسلامی می دانم.

ان شاء الله با حضور پربرکت جنابعالی در نیروی قدس ، شاهد اقتدار روز افزون و تقویت هرچه بیشتر محور مقاومت در منطقه باشیم .

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچون گذشته با تمام ظرفیت های دفاعی و صنعتی و خود آمادگی پشتیبانی پرقدرت از آن نیروی مقتدر را در انجام ماموریت های محوله دارد .

امید است به فضل پروردگار و در سایه الطاف خاصه حضرت ولی عصر (عج ) و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) همچون گذشته منشاء خدمات ارزنده و درخشان به اسلام عزیز و نظام مقدس اسلامی باشید.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ ستاد امیر حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار