با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز کشور

کارگروه هم اندیشی و پیگیری ساخت ۲۰۰ مدرسه در سیستان و بلوچستان توسط خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد

زاهدان (پانا) - کارگروه هم اندیشی و پیگیری ساخت ۲۰۰مدرسه در سیستان و بلوچستان توسط خیرین مدرسه ساز کشور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان در تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه هم اندیشی و پیگیری ساخت ۲۰۰ مدرسه در سیستان و بلوچستان توسط خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد

حمیدرضا رخشانی در این کارگروه ضمن قدردانی از اندیشه‌های پاک و نیت خالصانه خیرین نیک اندیش و همراه، از دلسوزی و حضور موثر جامعه خیرین در عرصه ها و حوزه های مختلف آموزشی، تربیتی، ورزشی، رفاهی، عمرانی و تجهیزاتی در سیستان و بلوچستان به نیکی یاد کرد.

او با اشاره به کمبود شدید فضای آموزشی با توجه به رشد صعودی آمار جمعیتی در این استان، خواستار ورود جدی و موثر خیرین محترم و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردم نهاد برای تحقق موضوع احداث و تکمیل پروژه‌های آموزشی در سیستان و بلوچستان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان جامعه خیرین مدرسه‌ساز به چشم و به تبع آن جامعه خیرین مدرسه‌ساز استان را ظرفیتی بی بدیل و با انگیزه برای رفع موانع توسعه و ارتقاء شاخصهای مختلف در حوزه آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان عنوان نمود و از آمادگی دستگاه تعلیم و تربیت استان برای استقبال از هرگونه همراهی و تعامل با این مجموعه خبر داد.

او با اشاره به موضوع جذب نیروی انسانی و تحقق عدالت آموزشی اظهار داشت: در سال جاری مجوز هزارو ۶۴۹ نفر دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان استان صادر شده و از محل آزمون استخدام ماده ۲۸ نیز مجموعه سه هزار و ۳۰۳ نفره به بدنه آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تزریق خواهد شد.

رخشانی از ضرورت احداث ساختمان پردیس زاهدان، چابهار، ایرانشهر و زابل برای تسهیل در تحصیل دانشجو معلمان سخن گفت و بیان کرد: با عنایت به پراکندگی و گستردگی جغرافیایی سیستان و بلوچستان این مهم بیش از پیش ضروری به نظر می رسد و تردد و تردد سخت همکاران را تسهیل می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار