بحری‌زاده: پویش فرهنگی «سپاس سردار» برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از برگزاری پویش فرهنگی «سپاس سردار» خبر داد و خطاب به مدیران سازمان دانش‌آموزی استان‌ها به جزئیات این پویش اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بحری‌زاده: پویش فرهنگی «سپاس سردار» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی، متن پیام اسماعیل بحری‌زاده سرپرست قائم مقامی سازمان خطاب به مدیران سازمان دانش‌آموزی استان‌ها به شرح زیر است:

مدیر محترم سازمان دانش‌آموزی استان ...

سلام علیکم

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت قهرمان رشید اسلام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی‌(‌رضوان الله تعالی علیه) به دست شقی‌ترین دشمنان اسلام و ایران‌، سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد‌، به منظور ثبت احساسات و اندیشه‌های دانش‌آموزان پیشتاز و الگوپذیری از آن شهید والا‌مقام، پویش فرهنگی «سپاس سردار» را در قالب مسابقه دلنوشته و ‌با موضوع « منم یک حاج قاسم دیگر » در سطح کشور برگزار کند.

مراحل برگزاری مسابقه:

1-‌ دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را در قالب نمون‌برگ پیوست با خط خوش و خوانا در یک صفحه و 12 سطر نگارش نموده و حداکثر تا تاریخ 30 دی‌ماه 98 از طریق مربی آموزشگاه به سازمان دانش‌آموزی شهرستان و یا منطقه ارائه نمایند.

2-‌ سازمان دانش‌آموزی شهرستان و منطقه با خوانش و ارزیابی آثار از هر دوره تحصیلی و به تفکیک جنسیت حداکثر 3 اثر را انتخاب و آثار منتخب را حداکثر تا 10 بهمن‌ماه 98 به سازمان دانش‌آموزی استان ارسال نمایند.

3-‌ سازمان دانش‌آموزی استان با خوانش و ارزیابی آثار از هر دوره تحصیلی و به تفکیک جنسیت حداکثر 3 اثر را انتخاب و آثار منتخب را به صورت تایپ شده در قالب‌word حداکثر تا 15 بهمن ماه 98 به سازمان دانش‌آموزی کشور از طریق رایانامه به آدرس‌Farhangi@irsto.ir ارسال نمایند.

4-‌ سازمان دانش‌آموزی کشور ضمن تولید مجموعه آثار در قالب یک کتاب نفیس و رونمایی از آن در چهلمین روز شهادت آن سردار بزرگ هدایای برگزیدگان کشوری را به استان ها و مناطق ارسال نموده تا در هفته تربیت به ایشان اهدا شود.

امید است با استعانت از روح پر فتوح آن شهید والامقام در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه موفق و موید باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار