تشیع باشکوه پیکر سردار سلیمانی در اهواز انجام شد

سردار شاهوارپور: دانش آموزان باید از اخلاق و شجاعت این شهید الگو بگیرند

اهواز (پانا) - پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در انبوه جمعیت مردم استان خوزستان که در اهواز گردهم آمده بودند تشییع شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تشیع باشکوه پیکر  سردار سلیمانی در اهواز انجام شد

به گزارش پانا، مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی راس ساعت 8صبح با اجتماع باشکوه مردم استان خوزستان که از شهرستانهای مختلف استان به اهواز آمده بودند آغاز شد.

مسیر گرهمایی مردم بنابر اعلام قبلی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان حدفاصل میدان مولوی تا چهار راه آبادان بود که بدلیل ازدحام جمعیت هرگونه عبور و مرور سواره و پیاده تقریبا غیرممکن بود.

عشایر و اقوام استان خوزستان با لباسهای محلی به طرز کم سابقه ای در این مراسم حضور داشتند و به عزاداری پرداختند.

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه پاسداران استان خوزستان در گفت و گو با پانا ضمن اشاره به جایگاه شهید سلیمانی در میان دانش آموزان بیان کرد: سردار سلیمانی الگویی نیکو برای دانش آموزان است. دانش آموزان باید از اخلاق و شجاعت این شهید الگو بگیرند و هر کدامشان قاسم سلیمانی دیگری شوند. سرادر سلیمانی حافظ امنیت و آرامش ایران و کشورهایی دیگر چون عراق و سوریه بود.

او در بخش پایان سخن خود عنوان کرد: دانش آموزان می‌توانند نقش آفرینی بسیاری کنند و خودشان را با ادامه‌ راه شهیدان، وقف امنیت مردم بکنند. من از دانش آموزان می‌خواهم که از شهید سلیمانی الگو برداری کنند و راه شهیدان را ادامه دهند.

بنا به درخواست نمایندگی ولی فقیه در استان خوزستان و پیگیری مردمی پیکر شهید قاسم سلیمانی پس از تشییع در عراق صبح امروز به اهواز منتقل شد و در میان جمعیت انبوه مردم خوزستان که از جای جای استان در اهواز گردهم آمده بودند، با شکوه کم سابقه ای طی آیین خاصی تشییع شد و اهواز را به مقصد مشهد ترک کرد.

خبرنگار :امیررضا رضاوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار