درخواست  استاندار فارس برای نامگذاری معابر و اماکن استان به نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی

شیراز (پانا) - استاندار فارس در پی شهادت مجاهد خستگی ناپذیر؛ سپهبد قاسم سلیمانی، با صدورپیامی از شوراهای اسلامی شهرستان‌ها و شهرداران در استان فارس خواست یکی از پروژه‌های مهم یا معابر اصلی شهری را به نام آن شهید والامقام نامگذاری نمایند.

کد مطلب: ۱۰۰۲۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
درخواست  استاندار فارس برای نامگذاری معابر و اماکن استان به نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی

در متن این پیام آمده است :
"بسم الله الرحمن الرحیم
من المؤمنین رجال صدقو ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نجمه من منتظر و ما بدلو تبدیلا
روح با عظمت سردار دلها آسمانى شد و تمام مردم حق طلب و ظلم ستیز عالم على الخصوص ایرانیان شجاع و وفادار در ماتم است .
بى شک پاداش شیرمردى الهى چون او که سالیان سال مخلصانه و شجاعانه در میدانهاى مبارزه با ظلم و کفر بین المللى،دلاوریها کرده بود،فوز عظیم شهادت بود.
ایشان نماد مقاومت مردم ستمدیده و مظلوم عالم بود اما حاشا که برکت خون آن شهید بزرگوار، شمارش معکوس سقوط نظام سلطه متکی به زر و زور و تزویر به صدا درآمد.
شایسته است؛ شوراهای محترم اسلامی وشهرداران محترم شهرستانهای استان فارس به پاس رشادت ها و یک عمر مجاهدت فی سبیل الله در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم حرم و مرزهای وطن اسلامی ایران با تصویب شوراهای محترم شهر حداقل یکی از معابر یا میادین اصلی در شهرها به نام آن شهید والامقام اختصاص یابد .
ملت ایران یاد و خاطره آن بزرگ مرد را نه تنها فراموش نخواهد کرد، بلکه این مجاهد نستوه الگویى براى سلسله آیندگان ایران اسلامی خواهد بود .
امیداست با نامگذاری اماکن، به نام راد مرد قهرمان و اسطوره مقاومت مایه برکت و زنده نگهداشتن یاد و مباهات ایران اسلامی به وجود آن سردار نام آور ایران اسلامی باشیم.
عنایت اله رحیمی - استاندار فارس"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار