به مناسبت شهادت سردار‌رشید اسلام؛

پویش دانش‌آموزی سپاس‌سردار برگزار می‌شود

زاهدان (پانا) - پویش بزرگ دانش‌آموزی سپاس‌سردار در قالب دلنوشته‌های دانش‌آموزان سیستان وبلوچستان خطاب به سردار سپهبد‌شهید حاج قاسم‌سلیمانی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۲۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
پویش دانش‌آموزی سپاس‌سردار برگزار می‌شود

به گزارش پانا روابط عمومی سازمان دانش آموزی سیستان وبلوچستان اعلام کرد: شهادت جانسوز سرباز فداکاراسلام، سرداردلاور سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بدست دولت تروریستی آمریکا باردیگر پرده از چهره کریه و ددمنشانه آمریکای جنایتکار و دشمنان زبون این ملت برداشت و موجی از اندوه در غم از دست دادن این اسوه شهامت، شجاعت و مردانگی و نفرت علیه نظام سلطه ایجاد نمود.

سردار حاج قاسم سلیمانی،اسوه ایمان،ایثار،و ولایت پذیری و نمونه ای از تربیت شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود که ۴ دهه از عمر با برکت خود را صرف جهاد و مبارزه نمود، اینک به پاس این دهها سال مجاهدت مخلصانه، در بهشت جاودان الهی در کنار دوستان شهیدش عند ربهم یرزقون است و نام زیبای این شهید سرافراز در حال حاضر به رمز عملیات نابودی نظام سلطه و در راس آن آمریکا و اسراییل تبدیل شده است.

سردار سلیمانی فرمانده لشکر 41 ثارالله در دفاع مقدس برای سیستان و بلوچستانی ها از بسیاری جهات یادآورد دلاورمردی ها، شجاعت، نظم و اخلاص او و همرزمان شهید ش همچون شهید حاج قاسم میرحسینی ، شهید حاج محب فارسی و بسیاری دیگر از غیورمندان این منطقه است.

در همین راستا سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان در نظر دارد با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ، پویش بزرگ دانش آموزی سپاس سردار را به پاس سالها مجاهدت ایشان در جببه های نبرد داخلی و خارجی و دفاع از میهن اسلامی با عنوان "سپاس سردار" برگزار نماید.

دانش آموزان علاقه مند در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند دلنوشته های خود را به همراه مشخصات و نام منطقه به آموزشگاه تحویل داده یا از طریق پیام رسان سروش به شماره 09023222146 ارسال نمایند.

دلنوشته های برتر در مراسم ویژه بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح منطقه/ شهرستان/ و استان قرائت و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد .

آخرین مهلت ارسال آثار پایان وقت اداری روز پنجشنبه 19 دی ماه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار