فیلمبرداری فیلم سینمایی «چرنوبیل ازنو» به پایان رسید

تهران (پانا) - فیلمبرداری فیلم سینمایی «چرنوبیل ازنو» ، محصول مشترک ایران و ارمنستان، در لوکیشنی واقع در شهر ایروان به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۰۰۲۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فیلمبرداری فیلم سینمایی «چرنوبیل ازنو» به پایان رسید

داستان فیلم «چرنوبیل از نو» که در ژانر علمی - تخیلی و فضایی تولید شده، پیرامون انفجار یک ایستگاه اتمی می باشد که هستی را در زمین نابود می کند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است‌ : وقتی یک مسافر کیهان در آینده ای دور به زمین بر می گردد، تنها چیزی که در زمین خاکستر شده میابد، یک میکروچیپ است که از اجدادش باقی مانده و محتوای آن تصاویری مسحور کننده، نوستالوژیک و معنوی از زمین است که اندوه و غم از دست دادن تمام زیبایی های زمین را شامل میشود.

در این فیلم بازیگرانی همچون محمد محمدزاده تیتکانلو، ایرن هایرابتیان، آرزو مانیان، داوید داویدیان، سینا هاکوپیان، آراکس واسیلیان و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از : نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: محمد محمدزاده تیتکانلو ، دستیار کارگردان : میشل لیسچی لوسکی، برنامه ریز : مرتضی کوه مسکن،‌ منشی صحنه: داشقان کاسپاریان، مدیر تصویربرداری: نایک ویست، دستیار تصویربرداری: طوفانیان، مدیر صدابرداری: وارتانیان، دستیار صدابردار: روبن، چهره پرداز: ماری آنوش، مدیر تولید: آراکس وارتانیان، جانشین تولید: علی احمدی کمازانی، تدارکات: ناصر میرزایی، مدیر صحنه و لباس: هایک، لوکیشن: دویکانسکا سوریکا، عکاس، مترجم و مشاور روانشناس فیلم: نگین محمدزاده

محمد محمدزاده تیتکانلو کارگردانی چندین فیلم در کشور ارمنستان از قبیل «کلبه ی هایقانوش»،«رمزهای کبیر»، «صلیب نشکسته» و سریال اینترنتی «شکارچی یوفو» را در کارنامه هنری خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار