پیام سرپرست قائم مقامی سازمان دانش‌آموزی در پی شهادت سردار سلیمانی؛

شهادت فرزندان امت اسلام، نقطه آغاز فروپاشی جبهه استکبار خواهد بود

تهران (پانا) - سرپرست قائم مقامی سازمان دانش‌آموزی کشور در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۹۹۲۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
شهادت فرزندان امت اسلام، نقطه آغاز فروپاشی جبهه استکبار خواهد بود

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی، متن پیام اسماعیل بحری‌زاده، سرپرست قائم مقامی سازمان به شرح زیر است:

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ ﴿۱۶۹﴾ سوره مبارکه آل عمران

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت فرزندان امت اسلام، نقطه آغاز فروپاشی جبهه استکبار خواهد بود. ترکیب شهدای این واقعه نشان داد انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را پشت سر گذاشته و جبهه متحد مقاومت اسلامی شکل گرفته است. جبهه وحدت آفرینی که شیعه و سنی را از ملیت‌ها و کشورهای مختلف گرد هم آورد و برای هدفی واحد متحد ساخت و سال‌ها خیال‌پردازی و نقشه‌های شوم دشمن در جهت ایجاد تفرقه در صف مسلمانان را نقش بر آب کرد.

انقلاب اسلامی امروز فراتر از ایران است و از لبنان و سوریه و عراق و یمن تا افغانستان و پاکستان را در برگرفته است و به فضل خدا تمام جهان اسلام و آزادگان دنیا را در برخواهد گرفت. جبهه مقاومت بر پایه تفکر اسلام ناب محمدی (ص) شکل گرفته است، تفکری که نقطه تقابل آن با دولت تروریست و جنایتکار امریکاست؛ امریکایی که تا به خیال باطل خود اسلام را نابود و یا از معنا تهی نکند از پای نخواهد نشست.

سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی(بنده عزیز خدا و سرباز وفادار ولایت و همراهانش) به پیشگاه حضرت ولی عصر‌(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) زین پس با قوت بیشتری در راستای تربیت پیشگامان تمدن نوین اسلامی گام خواهد برداشت و به بیان پیر جماران که فرمود تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم؛ تا تحقق آرمان های امامین انقلاب و آزادی قدس شریف و بیرون راندن متجاوزین از تمام سرزمین های اسلامی، از پای نخواهد نشست و با قوت تمام به وظائف تربیتی خود ادامه خواهد داد و تربیت پیشتازانی در تراز شهید قاسم سلیمانی الگوی تربیتی پیش روی سازمان دانش آموزی خواهد بود، ان شا الله.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار