مدیر آموزش و پرورش بخش فشافویه : آموزش مهارتهای قالی بافی و صنایع دستی درکلاسهای سواد آموزی

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش بخش فشافویه به مناسبت هفته سواد آموزی درگفتگو با پانا شهرستانهای استان تهران به تشریح برنامه های سواد آموزی در منطقه پرداخت.

کد مطلب: ۹۹۱۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش بخش فشافویه : آموزش مهارتهای قالی بافی و صنایع دستی درکلاسهای سواد آموزی

مرتضی حیدری مدیر آموزش و پرورش بخش فشافویه در سخنانی ضمن آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تبریک هفته سوادآموزی به بیان آمار قبولی سواد آموزان در سال گذشته پرداخت و افزود: در این دوره تعداد افراد با سواد اتباع خارجی چهل ودو نفر و افراد سواد آموخته ایرانی به شصت و هشت نفر رسید.

او در ادامه بیان کرد: در تابستان نود وهشت هنگام ثبت نام دانش آموزان در مدارس مختلف خانواده‌های بی سواد را شناسایی کردیم تا در اسرع وقت به اداره آموزش و پرورش مراجعه کنند و به مشکل آنها رسیدگی شود.

حیدری گفت: چهل درصد افراد فشافویه اتباع خارجی هستند و سهمیه آموزش اتباع در سامانه با پیگیری‌های صورت گرفته افزایش یافته است.

مدیر آموزش و پرورش فشافویه اظهار کرد: برای جذب بی سوادان از مهارتهای قالی بافی و صنایع دستی در کلاسهای سواد آموزی آموزش داده می شود و همچنین طرح نماز در تمامی کلاسهای سواد آموزی برگزار میگردد که مورد استقبال هم واقع شده است.

او تصریح کرد: برای گرامیداشت هفته نهضت سواد آموزی طی مراسمی از کارکنان اداره آموزش و پرورش به پاس زحمات آنها تقدیر به عمل خواهد آمد و همچنین مراسم تجدید میثاق با امام خمینی(ره) در حرم ایشان و عطر افشانی قبور شهدا برگزارشد.

مدیر آموزش و مرورش فشافویه از رسانه‌های فعال منطقه از جمله خبرگزاری دانش آموزی پانا فشافویه به دلیل انعکاس صحیح اخبار تقدیر نمود و برنهادینه شدن فرهنگ سواد آموزی در منطقه تاکید کرد.

خبرنگار: مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار