بازارچه صنایع دستی در همه شهرستان‌های استان کرمانشاه ایجاد می‌شود

کرمانشاه (پانا) -بازارچه صنایع دستی در همه شهرستان‌های استان کرمانشاه ایجاد می‌شود. معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خبر را اعلام کرده است.

کد مطلب: ۹۹۱۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه صنایع دستی در همه شهرستان‌های استان کرمانشاه ایجاد می‌شود

جلسه بررسی آخرین وضعیت ساخت بازارچه‌های صنایع دستی استان به ریاست هدایت حاتمی معاون استاندار و با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل دفتر جذب سرمایه‌گذاری، فرماندار هرسین و شهرداران اسلام‌آبادغرب، روانسر و صحنه برگزار شد.

هدایت حاتمی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه ظرفبت‌های زیاد و متنوعی در خصوص صنایع دستی و جاذبه های گردشگری دارد از همین رو ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در استان را با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری‌ها در اولویت قرار دادیم و در گام اول امکان ایجاد این بازارچه‌ها را در سه شهرستان اسلام‌آباد غرب، روانسر و صحنه فراهم کردیم که جلسه امروز به منظور بررسی پیشرفت عملیات اجرایی این بازارچه‌ها تشکیل شده است.

او بیان کرد: در دهه فجر نیز عملیات ساخت بازارچه‌های صنایع دستی در کرمانشاه، ماهیدشت، هرسین و قصرشیرین آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم که در سال بعد همه شهرستان‌های استان صاحب بازارچه‌های صنایع دستی شوند.

معاون استاندار اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌های استان برای برندسازی و استفاده از پتانسیل‌های بومی استفاده کنیم که در گام اول، المان عسل در شهرستان صحنه بعنوان شهر مهم تولید عسل نصب خواهم شد و در دیگر شهرستان‌ها نیز بر اساس ظرفیت‌هایی که دارند این برندسازی انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار