استاندار زنجان:

جایگاه مهم گردشگری در رونق اقتصادی

زنجان (پانا) - استاندار زنجان با بیان اینکه گردشگری در توسعه و رونق اقتصادی جایگاه مهمی دارد، خاطرنشان کرد: بخش بزرگی از کارها در این حوزه وابسته به تبلیغات و معرفی برندها است.

کد مطلب: ۹۸۹۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه مهم گردشگری در رونق اقتصادی

فتح اله حقیقی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که این هفته با موضوع واحدهای فعال در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان برگزار شده بود، تبلیغات را حلقه مفقوده رونق حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان دانست و گفت: با تبلیغ و معرفی تولیدات و توانمندی های استان می توان رونق و ظرفیت های گسترده و فراگیر ایجاد نمود.
او به ضرورت حرکت جدی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای توسعه گردشگری و رونق بازار صنایع دستی تاکید کرد و افزود: مردم باید حرکت های عملی را که انجام می شود، ببیند و حس کنند.
مقام عالی استان خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم زنجان از معبر به یک مقصد گردشگری تبدیل شود و در این راستا تهیه نقشه راه عملیاتی شامل فهرست اقدام ها و توانمندی ها ضروری است.
استاندار زنجان در ادامه در خصوص جلوگیری از موازی کاری در صدور مجوزهای مربوط به فعالیت های صنایع دستی نیز گفت: باید جلوی چنین فرآیندهایی گرفته شود وبرای این منظور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، موظف است تا با تشکیل جلسه ای، فلوچارتی را استخراج و مساله موازی کاری ها را حل کند.
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود از تاخیر ایجاد شده در خصوص طراحی و اجرای المان شهری در زنجان گلایه کرد و گفت: یک سال زمان کمی برای این موضوع نبود ولی هنوز مشخص نیست سرانجام طراحی المان شهری زنجان به کجا رسیده است.
او در بخش دیگری از سخنان خود به واگذاری زمین های شهرک صنایع دستی نیکان و ظریفان اشاره کرد و گفت: لازم است در واگذاری زمین های این محدوده ها، مزایده بین فعالان صنایع دستی برگزار شود.
نماینده عالی دولت در استان، در خصوص طرح توسعه هتل بزرگ زنجان هم گفت: بررسی بیشتر این موضوع که پیچیدگی هایی دارد، نیازمند تشکیل جلسه جداگانه ای است.
استاندار زنجان همچنین در این جلسه بر ضرورت حمایت از جذب سرمایه گذار تاکید کرد و گفت: هیچ کس حق ندارد، موارد و مسائل شخصی را وارد مسائل سرمایه گذاری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار