رونمایی از برگزاری دوره کسب و کار عالی در صنعت هوانوردی

تهران (پانا) - همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس؛ دانشگاه شیراز با همکاری موسسه هوانوردی آنا از دوره آموزشی کسب وکارعالی هوانوردی رونمایی کرد.

کد مطلب: ۹۸۸۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از برگزاری دوره کسب و کار عالی در صنعت هوانوردی

یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس طی روزهای 26 تا 29 آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز افتتاح برگزار شد، نمایشگاهی که در آن ده‌ها شرکت از مناطق مختلف کشورمان و همچنین سازمان ها و دستگاه های دولتی گردهم آمدند و جدیدترین تجهیزات و خدمات بخش های مرتبط با صنعت گردشگری و هتلداری را عرضه و به نمایش عموم گذاشتند.

در این نمایشگاه بیش از 150 شرکت از شهرهای مختلف کشورمان حضور داشتند و آخرین توانمندی ها و دستاوردهای خود در گروه های کالایی و خدماتی گردشگری، مراکز اقامتی، دهکده های توریستی، مراکز تفریحی،خدمات گردشگری الکترونیکی، شرکت های خدمات مسافرتی هوایی، دریایی، زمینی، ریلی،خطوط هوایی، پایانه های مسافری، توریسم سلامت، توریسم ورزشی، توریسم زیارتی، اکوتوریسم و دیگر حوزه ها را ارائه کردند.

آنا که تنها مؤسسه دارای مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری است، در این دوره آموزشی از نخبگان، مدیران و متخصصین صنعت هوانوردی جهت همکاری آموزشی و پژوهشی بهره می‌گیرد. به دانشپذیران شرکت کننده در این دوره‌ها، در پایان دوره گواهینامه رسمی دانشگاه شیراز اعطاء می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار