یادگیری باید عمقی باشد و خودمان به آنچه می گوییم و آموزش می دهیم عمل کنیم

کلات(پانا)-صبح امروز دوشنبه دوم دی ماه ۹۸ با حضور رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش جلسه هماهنگی هفته نهضت سوادآموزی در‌ محل سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
یادگیری باید عمقی باشد و خودمان به آنچه می گوییم و آموزش می دهیم عمل کنیم

مدیر آموزش و پرورش در این جلسه عنوان کرد: ما در فرایند یاددهی و یادگیری باید همه شرکایمان را سهیم کنیم .وظیفه ما‌فقط یاد دهی خواندن و نوشتن به سواد آموزان نیست بلکه باید بتوانیم به مخاطبانمان مهارت های حل مسئله ،برخورد با دیگران،نظم و انضباط و قانونمندی، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، اخلاق مداری،نحوه برخورد با مشکلات، آیین و سنن و مسائل دینی و مذهبی را بیاموزیم.

وی افزود: یادگیری باید عمقی باشد و خودمان به آنچه می گوییم و آموزش می دهیم عمل کنیم، و همه اقداماتی را که انجام می دهیم دارای خروجی مثبت باشد.

پروانه گفت: به آموزش گیرنده هایمان باید بیاموزیم که می شود با اندک سرمایه کار‌گروهی مناسب انجام داد، جامعه از ما به عنوان یک‌ نهاد اجتماعی انتظار دارد بین کسانی که آموزش می دهیم و سایرین تفاوت هایی وجود داشته باشد

وی ادامه داد: موفقیت زمانی بدست می آید که بتوانیم با داشته هایمان کاری را انجام داده یا مشکلی را حل کنیم و مخاطبانمان نیز باید این را بپذیرند که سواد باعث تغییر جایگاه و منزلت وی در جامعه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار