معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد تاکید کرد:

تسریع در ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی در بافت تاریخی

یزد (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد، بر تسریع در ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی در بافت تاریخی تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۸۸۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - ‌محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در برنامه بازدیدهای سرزده هفتگی از دستگاه ها و شهرداری های استان، از منطقه بافت تاریخی شهرداری ‌یزد بازدید کرد.

وی در این بازدید سرزده که ‌محمد یارمند مدیرکل ‌دفتر امور شهری و شوراهای استانداری وی را همراهی می کرد، با مدیر منطقه بافت تاریخی و کارکنان این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در خصوص تخلفات ساختمانی و چگونگی ثبت اطلاعات در سامانه شهرسازی و مشکلات شهرداری در صدور پروانه و راهکارهای رفع این مشکلات تبادل نظر نمود.
صادقیان ضمن تشکر از اقدامات شهرداری یزد به ویژه در بافت تاریخی، بر ایجاد هم افزایی بین شهرداری، میراث فرهنگی و راه و شهرسازی بر تسریع در ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی تاکید کرد.
وی تشکیل کمیته زیربنایی شورای راهبری یزد در برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها و همچنین پیگیری اقدامات و فعالیت‌ها را ضروری دانست.
سید محمود کشفی پور مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد ‌نیز در این نشست در خصوص ناحیه تاریخی، خدمات شهرداری و فعالیت های این شهرداری در بافت تاریخی و محله های قدیمی توضیحاتی ارائه ‌کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار