کریمی: توجه به قرآن، عترت و نماز یکی از راهکارهای اساسی اجرایی شدن سند تحول است

تهران (پانا) - افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور علیرضا کاظمی، معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، محمد رضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران در محل کانون فرهنگی و تربیتی دکتر شریعتی واقع در منطقه 16 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۶۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: توجه به قرآن، عترت و نماز یکی از راهکارهای اساسی اجرایی شدن سند تحول است

عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی شهر تهران ضمن خیر مقدم جهت حضور مهمانان و دانش آموزان و گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز که مقارن با افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عتذت و نماز است، گفت: تحقیقات نشان می دهد کسانیکه به قرآن و اهل بیت تمسک می جویند از آسیب ها دور می مانند. کسی که خود را با اهل بیت پیوند می دهد تلاش می کند از آسیب های اجتماعی مصون بماند.
وی افزود: در خانه ای که قرآن تلاوت شود، انوار الهی و رزق و روزی و برکت افزایش پیدا می کند و آن خانواده از بلایا مصون می ماند.
کریمی با اشاره به اهمیت پیوند با قرآن گفت: انسان هایی که با قرآن پیوند دارند با ذات اقدس الهی پیوند برقرار کرده و یکی از راهکارهای مهم در اجرایی کردن سند تحول بنیادین این است که با سه منشور قرآن و عترت و نماز آشنا کنیم. لذا باید دانش اموزان را با این سه منشور آشنا کرده و دانش آموزان هم ضمن تلاوت قران باید به تامل در آیات هم بپردازند و قرآن را واقعا درون خود داشته باشند.
وی افزود: دانش آموزانی که در همه حال قران را درون خود می جویند، وارسته اند و انسانی که راه صراط را طی کند تلاش دارد انسان فرهیخته ای باشد.
وی گفت: توجه به قرآن، عترت و نماز را به یک روز و یک هفته نباید بسنده کرد و باید قران و عترت و نماز در تمامی مراحل زندگی ما جاری باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار