مکان های منحصر به فرد در گرجستان

در این کشور چیزهای باورنکردنی زیادی برای انتخاب وجود دارد ، اما شما در تور گرجستان خود هیچوقت این 16 مکان منحصر به فرد را برای بازدید از دست ندهید:

کد مطلب: ۹۷۶۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

1)کارتلیس دادا

یک اثر تاریخی برتر در تفلیس, این نماد آلومینیومی با ارتفاع 20 متر از تفلیس شمشیری را در یک دست و یک فنجان شراب در دست دیگر ( استعاره کلاسیک برای شخصیت گرجی ) با استقبال گرم میهمانان و جنگ با دشمنان روبرو می کند.

2) مستیا(بهترین مکان برای پیاده روی در گرجستان)

مستیا در تور گرجستان شهری در منطقه کوهستانی سوانتی است. اگرچه رفتن به این منطقه آسان نیست و سختی راه خود را دارد اما اگر کوهنورد هستید به یک منطقه کوهستانی خیره کننده رفته اید.مستیا برای کشف زیبایی های طبیعی و خیره کننده کوه های قفقاز بسیار محبوب است.

3)کوتایسی

شهر کوتایسی بسیار کوچکتر از تفلیس است ، اما صومعه ها ، کلیساها و رستوران های آن بسیار جذاب است.اگر در تور گرجستان از زمان کافی برخوردار بودید کوتایسی هم مکان زیبا برای بازدید است.

4)باتومی (بهترین مقصد "ساحلی" در گرجستان)

اگر سنگاپور را با آتلانتیک سیتی یکی کنیم ، ده برابر آن را کوچک کنیم و در سواحل سنگریزه دریای سیاه قرار دهیم یادآور باتومی خواهیم بود.این شهر معماری مدرن باور نکردنی را ارائه می دهد. همچنین این شهر دارای یک باغ گیاه شناسی بسیار عظیم و زیبا و سواحل مروارید سیاه است.در فصل تابستان گردشگران بین المللی و روسی از سواحل این شهر لذت میبرند.

5)تفلیس

مناظر اصلی شهر در منطقه قدیمی تفلیس است. این منطقه به دلیل حمام های گوگردی که از چشمه های طبیعی آب گرم تغذیه می شوند ، بسیار مشهور است. در نزدیکی خیابان شاردنی بسیاری از رستوران های مدرن و محبوب ، کافه بارها با فضای باز ، کلوپ های شبانه شیک و گالری های هنری پیدا خواهید کرد.

6)ناریکالا

قلعه ناریکالا را می توانید از هر نقطه در تفلیس قدیم مشاهده کنید. این بنا برای اهداف دفاعی در قرن 4 ساخته شد و در دوره های تاریخی بعدی بطور قابل توجهی گسترش یافت.

7)خیابان رستاولی و میدان آزادی

خیابان رستاولی از میدان آزادی آغاز می شود و حدود 1.5 کیلومتر طول دارد. مرکز شهر است و بسیاری از امکانات دولتی ، فرهنگی و تجاری در آن واقع شده است. آفر تور ارزان استانبول سفر باتو با قیمتهای بی نظیر از آژانسهای معتبر در دسترس است.

8)پل خشک

پل خشک یک بازار معروف در کک است که در آن می توانید نمایشگاه های هنری و اشیا عتیقه ای برای فروش پیدا کنید.اگر به یادگاری های شوروی و جواهرات علاقه دارید .در هوای خوب همه روزه از 10:00 تا 17:00 می توانید از این بازار دیدن کنید.

9)فونیکولار

فونیکولار یکی از بهترین نمونه های راه آهن کابل در جهان است. راه آهن منتهی به متاتسمیندا که یک پارک تفریحی و زیبا مشرف به کل شهر می باشد.

10)خیابان آگماشبلی

خیابان آگماشبلی یکی از طولانی ترین و زیباترین خیابان های شهر است. در آن می توانید بناهای تاریخی زیبا ، ورودی های رنگی , زیور آلات و معماری متمایزی را پیدا کنید.

11)موزه سیمون جاناشیا

تاسیس این موزه به قرن نوزدهم برمی گردد. امروز ، این موزه یافته های اصلی باستان شناسی گرجستان ، هزاران اثر با اهمیت تاریخی ، آثار باقیمانده حیوانات 40 میلیون سال قبل و مجموعه های باستان شناسی و مردم شناسی از دوره های سرخپوشان ، نوسنگی ، برنز ، آهن و قرون وسطایی را به نمایش می گذارد.

12)موزه هنر گرجستان

موزه هنر گرجستان واقع در نزدیکی میدان آزادی ، از مهمترین موزه های کشور است. تقریباً 140000 اثر هنری از فرهنگ های مختلف و دوره های مختلف در آن به نمایش گذاشته شده است.

13) موزه هنر ملی

به گزارش سفر باتو ، موزه هنر ملی , گنجینه ای خیره کننده از هنر مسیحی قرون وسطی است - نمادهای نگین دار ، صلیبهای منبت کاری شده و برخی از بهترین کارهای سه گانه خاخولی و یکی از نکات برجسته این موزه بزرگترین قطعه مینای دندان cloisonné در جهان است. در اینجا همچنین می توانید مجموعه ای عالی از هنرهای گرجی ، روسی و اروپایی را مشاهده کنید.

14)کلیسای جامع سیونی

کلیسای جامع سیونی (قرن 7) به نام کوهستان نامگذاری شده است. صهیون در اورشلیم, این شهر یکی از مقدس ترین مکان های کشور به حساب می آید زیرا در آن صلیب مقدس سنت نینو قرار دارد ، زن جوانی که در اوایل قرن چهارم گرجستان را به مسیحیت گروید.

15)کلیسای آنچیزخاتی

کلیسای آنچیزخاتی (قرن ششم) قدیمی ترین کلیسا در تفلیس است و به خاطر نمادی ارزشمند از منجی که زمانی در اینجا نگهداری می شد نامگذاری شده و اکنون در گنجینه موزه هنر گرجستان به نمایش در آمده است.

16) قلعه ناریکالا

قلعه ناریکالا (قرن 4) بر روی تپه ای شیبدار مشرف به رودخانه ساخته شده است و حتی از تأسیس خود شهر نیز پیشگویی می کند. نام فارسی ناریکالا ("قلعه غیرقابل دسترسی") در طی قرون طولانی هجوم و تسلط بیگانه به اثبات رسیده است ، اما امروزه بازدیدکنندگان تور گرجستان از صعود و چشم اندازهای عالی دیواره های ارگ استقبال می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار