توضیح مجری طرح «شام ایرانی» درباره انتشار عکس لو رفته از بازیگران

تهران (پانا) - مجری طرح شام ایرانی درباره حضور و انتشار عکس های بازیگر ترکیه ای برنامه شام ایرانی توضیحاتی ارائه کرد.

کد مطلب: ۹۷۵۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
توضیح مجری طرح «شام ایرانی» درباره انتشار عکس لو رفته از بازیگران

علیرضا طهرانی مجری طرح فصل جدید مجموعه «شام ایرانی» درباره تصویری که به عنوان عکس لو رفته از بازیگر ترکیه ای این سریال منتشر شده، اظهار کرد: ابتدا باید عرض کنم جای تعجب دارد که چندی است با خبرهایی از مجموعه جدید «شام ایرانی» مواجه می شویم که از سوی گروه تولید منتشر نشده و سعی می شود بازیگران خارجی پروژه را زودتر از خودمان معرفی کنند، به دنبال چرایی موضوع نخواهیم بود چرا که عادت کرده ایم در فضای مجازی هر خبری بدون منبع منتشر شود.

وی افزود: هم اکنون پروژه در مرحله پیش تولید است و به طور موازی چند گروه با بازیگران خارجی در حال مذاکره هستند و با بازیگران زیادی از کشورهای ترکیه و هند و آذربایجان و لبنان و .... مذاکره شده و ادامه دارد، اما نکته حائز اهمیت این است که تصویر منتشر شده از یک خانم، اصلا در بین گزینه های بازیگران خارجی مدنظر ما نبوده و نیست.

طهرانی ادامه داد: مهم تر این که گروه بازیگران ما در فصلی از این برنامه که بخشی از آن در ترکیه و با حضور بازیگر ترکیه ای ساخته می شود، گروه بازیگران مرد ایرانی و ترکیه ای هستند، طبعا بازیگر ترکیه ای انتخاب شده مرد است و نمی دانیم این خبر از کجا منتشر شده است.

مجری طرح «شام ایرانی» یادآور شد: با یک سرچ ساده می توان فهمید که صاحب این عکس اصلا بازیگر نیست و در شغل مدلینگ مشغول به فعالیت در یکی از کشورهای همسایه ایران است و اصلا از کشور ترکیه نیستند.

وی در پایان اظهار کرد: گروه تولید که سابقه ساخت فیلم مسابقه های بین المللی همچون «هفت روز و هفت ساعت»، «هفت شهر عشق» و «رالی ایرانی2» است با ارتباطات گسترده و خوب خود قطعا از بین بازیگران بنام هر کشور گزینه هایی را انتخاب خواهد کرد که شان مخاطبان عزیز را مدنظر قرار می دهد تا برنامه ای شایسته تولید کند. از اصحاب رسانه توقع داریم ما را در ساخت برنامه ای این چنین یاری کنند و جلوی اخبار کذب را بگیرند تا اخبار صحیح را که از سوی روابط عمومی کار برای علاقمندان به مجموعه منتشر می شود انعکاس دهند.

گفتنی است اخیرا عکس یک خانم در فضای مجازی با عنوان «عکس لو رفته از بازیگر ترکیه ای شام ایرانی» منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار