افرادی که کد رهگیری دریافت نکرده‌اند اعتراض خود را درباره عدم دریافت یارانه حمایتی چگونه ثبت کنند؟

تهران (پانا) - آخرین فرصت برای اعتراض به عدم دریافت یارانه حمایتی در حالی چهارشنبه ۲۰ آذر به پایان می‌رسد که حتی افرادی که هنوز از طریق ثبت درخواست در سامانه #6369* کد رهگیری دریافت نکرده‌اند، می‌توانند اعتراض خود را ثبت کنند.

کد مطلب: ۹۷۵۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
افرادی که کد رهگیری دریافت نکرده‌اند اعتراض خود را درباره عدم دریافت یارانه حمایتی چگونه ثبت کنند؟

به گزارش پانا، آن دسته از هموطنانی که بعد از اعتراض از عدم دریافت یارانه معیشتی کد رهگیری دریافت نکرده اند، از امروز امکان وارد کردن شماره حساب واریز یارانه به جای کد رهگیری در سامانه hemayat.mcls.gov.ir را دارند.

بدین صورت که می‌توانند پس از ورود به سامانه ( اینجا ) بجای کد رهگیری، شماره حساب سرپرست خانوار که یارانه 45هزار و پانصد تومان به آن واریز می‌شود؛ وارد کرده و اعتراض خود را ثبت کنند.

قرار بود ۲۴ ساعت بعد از ارسال کدملی، کد رهگیری برای سرپرست خانوار ارسال شود که بنا به گفته سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی به دلیل حجم بالای پیامک‌ها ارسال کد رهگیری با تاخیر انجام شد و برای همین، امکان جدیدی به جای کد رهگیری برای آن دسته از افرادی که نسبت به عدم دریافت یارانه حمایتی اعتراض دارند، فراهم شده است.

بررسی ها نشان می دهد بیش از ۵ میلیون درخواست در این سامانه ثبت شده و شمار خانوارهایی که زا یارانه معیشتی برخوردار نشدند، ۶ میلیون خانوار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار