در هفته آینده:

توزیع کارت شناسائی10 هزار و 500 فرهنگی استان هرمزگان

هرمزگان(پانا)-رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: توزیع کارت بیش از 10 هزار و 500 پرسنل آموزش و پرورش که در مرحله اول ثبت نام کرده بودند از هفته آینده آغاز خواهد شد و افراد فاقد کارت شناسائی تا 30 بهمن ماه 98 فرصت دارند با ورود به سایت card.medu.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

کد مطلب: ۹۷۴۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کارت شناسائی10 هزار و 500 فرهنگی استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، علی ایرازه با بیان اینکه در مدارس استان هرمزگان بیش از 20 هزار معلم رسمی و پیمانی مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: مرحله اول ثبت نام کارت شناسائی از اردیبهشت ماه 98 آغاز شده بود و تا اول مهرماه سال جاری ادامه داشت.

وی افزود: در این مرحله بیش از 10 هزار و 500 فرهنگی ثبت نام کرده بودند که ازهفته آینده کار توزیع این کارت ها آغاز می گردد که ثبت نام کنندگان مرحله اول با مراجعه به واحد حراست اداره محل خدمت خود و اخذ کارت شناسائی قبلی، کارت جدید را می توانند تحویل گیرند.

ایرازه ادامه داد: مرحله دوم ثبت نام کارت شناسائی فرهنگیان هم اکنون شروع شده است و طی فرصت سه ماهه تا 30 بهمن ماه 98 ادامه خواهد داشت که فرهنگیان استان قبل از اتمام این فرصت لازم است ثبت نام را انجام دهند.

رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: این ثبت نام شامل فرهنگیان رسمی، پیمانی و قراردادی می باشد که باید با مراجعه به سایت: card.medu.irنسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

این مسئول گفت: تمام فعالیت های آموزشی، رفاهی و غیره که نیازمند کارت شناسی فرهنگیان دارد، با این کارت شناسائی صورت می گیرد و فرهنگیان نسبت به ثبت نام خود در این سایت اهتمام لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار