پیام رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی-محلی استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ پیام تشکر سعید اسماعیلی بمناسبت انتخاب مجددشان جهت رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان بوشهر.

کد مطلب: ۹۷۴۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام  رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی-محلی استان بوشهر

متن پیام دکتر سعید اسماعیلی به شرح ذیل می باشد :

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
خداوندا! سپاسگزار لطف و رحمت بیکرانت هستم که در زنجیره‌ی با عظمت حیات و خلقت به عنوان گوشه‌ی کوچکی از عظمت تو لذت خدمت به بندگان نیکت را در جامه‌ای دیگر نیز به مدت چهار سال بر من ارزانی داشتی.اکنون در پایان این چهار سال در برابر آستان ربوبیتت سجده می نهم.
از پل این قلم، خالصانه‌ترین سلام‌ و درودم را نثار همراهان این ره نموده و پاک‌ترین سپاس‌ها را بدرقه‌ی وجودتان می نمایم. همکاران گرامی‌ام در هیئت استان، شهرستان‌ها، روسا، نواب و کمیته‌های مجموعه‌ی روستایی قدردانتان هستم. آشکارا ابراز می دارم همراهی شما نیکان تا به امروز تکلیف خدمت را بر من سنگین‌تر نموده است. اما زین پس مرا سرزنده‌تر نگاه خواهد داشت که بی شک بسیار سختی‌های این چهار سال، تنها با برکت وجود شما بر خادمتان هموار و سهل گردیده است.
در ادامه‌ی نوشتار، از همه‌ی همکارانی که با حضور پر شور و مسئولانه‌ی خود چه در قالب رای دهنده، چه کاندیدا و... در مجمع انتخاباتی هیئت ورزشهای روستایی استان بوشهر برگ زرین دیگری به صفحه‌ی عملکرد این مجموعه اضافه نمودند کمال تشکر و امتنان را دارم. امیدوارم پس از این نیز در مسیر رشد و شکوفایی بیش از پیش این هیئت کوشش نمایید. در برابر حسن اعتماد مجددتان به اینجانب تعظیم می نمایم. بر آنم که با استعانت از خداوند متعال مجددا امانتدار و پاسدار اعتمادتان باشم.
بر خود وظیفه می دانم دو تن از همراهان این ره را که بی ریا و خالصانه همیشه یاری‌گر بودند، برادرانم جناب دکتر جعفری ریاست فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی-محلی و جناب آقای بهروزیان‌فرد مدیر کل ورزش و جوانان بوشهر که گاها فراتر از توان خود، اینجانب و مجموعه‌ی روستایی را مورد عنایت خود قرار دادند، کمال سپاس و قدردانی را داشته باشم.
از یکایک همراهانم در مجموعه‌ی هیئت استان و شهرستان‌ها درخواست دارم اکنون که به حکم انتخابتان، سکان این مجموعه برای چهار سال دیگر بر دست بنده گزارده‌اید، ما را در جهت هر چه بهتر انجام دادن وظایفمان در مجموعه‌ی روستایی از نقطه نظرات و پیشنهادات خود بهره مند ساخته و ضمن همراهی با ما بر عملکرد ما نیز ناظر باشید.
در پایان با طلب عفو به جهت کاستی های احتمالی چهار سال گذشته، برای یکایک شما آرزومند آنم که در ظل توجهات امام عصر (عجل) سرزنده، بالنده، پیروز و برقرار باشید.

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید
هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

سعید اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار